Flylady, Nederlands. handen uit de mouwen, weg met de rommel! :)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik ben een slechte flylady:(
    dus vandaag weer verder met stap 1 en meteen de was en huiskamer;)
    mischien kinderkamers:)

ik wil ook een flylady worden:(

2. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Woensdag missie!

Beste vrienden,

Het is Anti-Uitstel dag zijn we duiken in de koelkast! Pak je prullenbak en neem het mee naar de koelkast en gooi de deur open. Eerste worp uit alle restjes die hebben gekregen geduwd aan de achterkant en zijn nu begonnen om te zetten in een wetenschappelijk project. Tweede, controleer dan de fruit / groente lades en gooi wat niet meer aantrekkelijk is om te eten. Derde, controleer het vlees en kaas lade, controleer de vervaldatum op uw items er in en schep wat er moet gaan. Vierde, check out de deuren van de koelkast, gooi de lege kruiderij potten en flessen die altijd lijken op magische wijze terug te gaan in de koelkast leeg, LOL, maar wanneer de volledige krijgt in het linker op de teller. Recycle wat je kunt! Laatste, pak een vochtige doek en veeg de planken. Neem niet elk ding uit je koelkast en vervolgens op de planken eruit te halen om ze schoon te maken. Net veeg ze naar beneden. Hoeveel keer hebben we besloten om de koelkast scheuren en drie uur later zijn we liever uit te gaan dan ooit weer doen.

Laat jezelf niet afdwalen! Veel plezier en geniet van uw sprankelende koelkast!

Liefde,
    Kelly

Wie wil het even in fantoenslijk nederlands zetten, heb er even geen tijd voor.

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik doe koelkast elke week ;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ook hier afgelopen tijd niks gedaan hoor. ben een fulltime huis moeder maar op een of andere manier komt het er gewoon niet van

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    hier wel alles netjes, keuken, washokje en badkamer gelekt... de rest valt goed mee...

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ken het probleem.. Ik kijk hier, denk doe ik even..
    Maar 2 tellen verder, doe ik het dus niet :(

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hmm de woensdag missie ga ik morgen maar uitvoeren.. Ben pas om 18.00uur thuis en moet nog naar de verloskundige vanavond.. Morgen vrij :D

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    raar he, denk je veel tijd te hebben er voor maar dan zit je aan tafel te eten savonds, kijk je rond, en heb je nog steeds niks gedaan :p mn man was altijd zo'n iemand: huisvrouwen hebben tijd zat, die eten hele dag bonbons en kijken Oprah. maar hij heeft nu ook door dat je op een of andere manier toch geen tijd heb voor veel dingen :p

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ehh... ik heb de mail met de Engelse tekst weggeooid en de tekst hierboven vind ik erg lastig om te zetten in normaal NL omdat er echt heel rare dingen in staan, hihi. Kan iemand de Engelse tekst plaatsen?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    die vertaler, hilarisch gewoon :D

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier net zo hoor..
    Als ik zei dat ik moe was zei hij, Waarvan??? 8)

12. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ben hier weer eventjes aan het kijken. Het gaat niet zo goed met mij vliegen ;).
    Vanochtend wel Swish and Swipe gedaan. Manlief heeft de afwas vanmorgen gedaan. Huis is niet echt vies, maar moet weer echt ff wat gaan doen.

Heb ook 1 kamer, dat is zo'n rommelkamer! Hebben jullie dat ook? En ik kan wel elke dag even 15 minuten opruimen, maar waar moet alles heen?

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    nah, die rommelkamer heb ik zelf 2 keer, hier heten ze kinderkamers :p hahaha
    hier is beneden alles super, kan zelf bezoek ontvangen, zonder dat ik me moet schamen :D

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Idd firegirl, waar moet alles heen? Die kamer is bij ons nog een bouwval, staan 2 kleding kasten en voor de rest hangt er de schone was aan de deur en staan er dozen gestapelt.. Tja, die moet ik uitzoeken, maar da's een klus voor volgende maand, want zolder staat ook nog helemaal vol met niet uitgezochte dozen! Dus rommel kamer is vanaf volgende maand aan de beurt!

Wel heb ik net even de badkamer goed onderhanden genomen, douchemat ligt nu nog in een sopje, die gaat straks er uit en dan de badmat nog even en dan hoeft alleen vloer nog gedaan en is het weer klaar!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier heeft zoonlief de hele woonkamer verbouwd gister. niks stond meer op zelfde plek. oja 1bank en tv kast stonden nog goed. alle stoelen aan eettafel(6stuks) waren door de kamer verspreidt. manlief kwam thuis en vroeg of er ingebroken was hahaha Kortom, vandaag weer hard aant werk om er weer een huis van te maken :p Vaatwasser heeft manlief gisteravond nog even snel gedaan gelukkig

16. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Today is our last day in the Kitchen!! For today I want you to grab
    your broom and your mop. Sweep your kitchen floor really well and
    then mop. There are several ways to mop a kitchen floor and no real
    wrong way. Hot soapy water nd wipe. There is no "perfect" mop and
    no "perfect" way to do it. Just Do It!

Don't obsess and get caught up in perfection! It won't matter if you
    don't mop the way your Mother did as long as you do it. Remember
    House work done incorrectly still blesses your family!

Love,
    Kelly

Vrijdag de missie!

Beste vrienden,

Vandaag is onze laatste dag in de keuken! Voor vandaag wil ik dat je je bezem en de mop pakt. veeg/zuig je keukenvloer echt goed en dan met een mop. Er zijn verschillende manieren om een keukenvloer en geen echte verkeerde manier mop. Een heet sopje ND te vegen. Er is geen "perfecte" mop en geen 'perfecte' manier om het te doen. Just Do It!

Niet geobsedeerd gevangen en opstaan in perfectie! Het maakt niet uit als je niet mop de manier waarop uw moeder deed, zolang je het doet. Onthoud Huis ten onrechte werk nog steeds zegent uw familie!

Liefde,
    Kelly

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

Vrijdag de missie!

Beste vrienden,

Vandaag is onze laatste dag in de keuken! Voor vandaag wil ik dat je je bezem en de dweil pakt. veeg/zuig je keukenvloer echt goed en dan met een dweil erover. Er zijn verschillende manieren om een keukenvloer te dweilen en er is geen echte verkeerde manier . Een heet sopje en dan dweilen. Er is geen "perfecte" dweil en geen 'perfecte' manier om het te doen. Doe het!

Niet geobsedeerd blijven steken in perfectie! Het maakt niet uit als je niet dweilt op de manier waarop uw moeder dat deed, zolang je het maar doet. Onthoud dat huishoudelijk werk, ondanks dat het niet perfect of goed gedaan word nog steeds een zegen is voor uw familie!

Liefde,
    Kelly

heb de vertaling even vertaald.;)
    En ik ga weer hard aan de gang met stap 1 (en de kamer en de keuken;))

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hmmm... vandaag inderdaad maar eens aan de slag met de keukenvloer. Die stofzuig ik af en toe wel, maar de dweil/mop is er echt al veeeeeeel te lang niet geweest!

Heb vandaag al wel de toilet boven ge-swish&swiped, een was gevouwen en eentje opgehangen en er weer eentje op de timer in de machine gedaan. Die is vanavond klaar, wanneer ik hopelijk weer ruimte heb op de rekken.

Op m'n werkkamer, die een zoooooooi is, wilde ik een 'gooi 7 dingen weg' rondje doen, maar ik bleef steken in oude papierboel. Moet wel zeggen dat ik een hele berg oud papier heb weggedaan, dus toch wel goed bezig.

Nu eerst even eten, een cadeautje kopen en naar de housewarming van de overburen en dan aan het eind van de middag of vanavond weer verder! :D

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier nog niks aan de keuken gedaan. vaatwasser was al een tijdje niet zo best meer dus liet vandaag mn vader ernaar kijken. kon mn keuken dus niet in maar vanavond ga ik even mn vaatwasser uitproberen en haal ik meteen een dweil over de vloer. wasbak mag ook weer een goeie sop krijgen want kan mezelf er niet meer in zien

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou die opruim opdracht voor de keukenkastjes en het voorraadhok was echt ideaal !!! Ik heb eindelijk weer overzicht... Er is 1 grote vuilzak de container in verdwenen !!!

De vloer is wel al gestofzuigd, maar die mag vriendlief morgen even dweilen :)

Verder vandaag nog wasje gevouwen en nieuwe was gedaan,
    Toilet ge-swish&swiped & ga nu even de administratie bijwerken...

Morgen een rustdag !!!!!!!!

Deel Deze Pagina