heb m nog eens geplaatst, zodat iedereen hem duidelijk kan zien is wel degelijk voor morgen (ookal staat er vandaag) ik ga nu iig slapen slaapze allemaal
zal eens kijken of ik het vol houdt. ben een rasgechaoot en mijn vriend is NOG erger! dus schiet niet op laat ik nou een hekel aan schoonmaken hebben pfff...
flink zo chilleke ik heb mn haar mooi gekamd, de kindjes zijn nr school, dus ik krup weer in mn bed (jaaaja, luxeleven ) straks dan aankleden en opmaken
Goedemorgen allemaal! Mijn gootsteen is al weer wat besmet haha, maar heb wel alles eruit gehaald en hem even drooggedept. Ook weer een wasje aangezet, dan kan ik die vanmiddag ophangen. Geen sweep and swipe gedaan (kijk maar eens op de website), helaas, had ik echt geen tijd voor. Tot vanmiddag!
helaas ben ik al een beetje aan t afhaken want zit nog steed zonder make-up achter de pc.. Hoef de deur ok nog niet uit maar manlief komt tussen de middag thuis eten dus misschien maak ik me wel mooi voor hem voor die tijd..
mijn gootsteen blinkt .. ik maak me nooit op , dus dat hoeft niet.. nu even mijn boelen tijdschriften verzamelen
Wow wat een leuk/goed idee, ik doe mee Gootsteen is weer mooi en zit nu met kleding en make-up op de bank (dat is wel wat anders dan in een slobberbroek + shirt )
Goedemorgen meiden, De wasbak glimd alweer wat minder dan gister maarja wat wil je als hij gebruikt word Heb geen make-up maar wel me haar gedaan en aangekleed. Moest al vroeg de deur uit, zo weer de deur uit voor een boodschapje. Als ik terug kom pak ik de boekjes aan en het speelgoed van me zoontje dat ligt weer eens door heel de kamer...hihihihi. Succes allemaal, kop op we kunnen het groetjesss Jetje
wasbak staat alweer vol afwas, zit nog in mijn pyjama maar ga nu echt douchen. Heb wel de kasten uitgezocht en boeken in dozen gedaan.
Ik ben druk bezig, dus hier gaat de afwasbak ook blinken Kan niet wachten!! En ik doe niet aan make-up dus dat zit er niet in, alleen een glosje over de lippen en dan is het wel klaar.. Dus doe ik dat zo maar eventjes
hallo dames, mag ik mij ook aanmelden? net de keuken schoon gemaakt, en alle los liggende folder en tijschriften en boek opgeruimd. leuk hoor die oprdrachten.
wasbak blinkte al! maar ik doe ook mee hoor...gezellig hahaha, misschien leer ik het nog wel eens met mijn 30 jaar om op te ruimen......... Maar die wasbak blinkte alleen omdat mijn moeder gisteren op heeft gepast en hem heeft gepoetst...want toen ik ging werken stond ie nog vol met afwas hahaha.
Wasbak gisteren schoongemaakt na het afwassen. Vanavond nog maar eens doen. Vandaag niet opgemaakt (gebruik nooit make-up), wel lekker gedoucht, haar gewassen en aangekleed. Netjes maar wel chill kleding, heb de hele dag op de bank gelegen, haha. Om dat nou in een mooi setje te doen ... Ga zometeen nog even de tijdschriften naast mijn bed opruimen
Nou hier de was weer opgehangen, de afwas staat af te druipen op het aanrecht, ga zometeen de kast hier in de woonkamer opruimen. Heb dus bakken gekocht en ga die straks in gebruik nemen. Ook ga ik de kerstkaarten schrijven. Je hebt op de website ook opdrachten voor 'cruising through the holidays'. Doe ik ook aan mee en heb bijna alle cadeaus al in huis en ben ook vast (houdbare) ingrediënten aan het verzamelen. Wat zal die kerst relaxed zijn!!! Ben dus net 10 minuten bezig geweest, heb nu de kookwekker op 15 minuten gezet en ga dan weer aan de slag. Mijn man weet niet wat hem overkomt. Normaal is hij degene die zegt, dit moet nog en dat is nog niet af etc. En nu zeg ik dat hij dingen moet gaan afmaken, dingen waar ik eerst nooit op lette haha. Maar hij vindt het wel leuk. En die gootsteen van mij blinkt over een half uurtje ook weer!!!
Zo huis is opgeruimd (huiskamer althans ) Gootsteen blinkt aanrecht is schoon en ga zometeen nog even een wasje draaien