Flylady, Nederlands. handen uit de mouwen, weg met de rommel! :)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Vandaag sjiek opgemaakt en leuk aangekleed,boodschappen gedaan met manlief en keukenkastje opgeruimd..Wasbak blinkt nog..i'm on top of it!Boeken heb ik niet en tijdschriften liggen netjes op een stapel...Hier is alles Fly!!tot morgen!

2. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, mijn vriend wijdt het aan nesteldrang: mijn wasbak, aanrecht en gasfornuis blinken niet normaal en er zit een wasje in de machine.
    FLY hoor ;)

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Oh ja, heb ook boodschappen gedaan vanmiddag! Heerlijk, normaal proppen we dat ergens in de zaterdag en we gaan morgen naar een kerstmarkt, dus dat kon sowieso niet.

Mijn kastjes worden super en mijn gootsteen blinkt!

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Goed gedaan hoor! Maar jij mag niet teveel doen hoor ;) Lekker ook rustig genieten met je voeten omhoog van je kindje in je buik :D.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou hier is vandaag de gootsteen netjes gebleven. Nu nog even een zootje omdat we een beetje laat klaar waren met eten en de kids net op bed hebben liggen. Dus zo nog even opruimen, normaal zou ik dat zo tot morgen hebben laten staan maar nu niet meer! Vond het zo fijn dat het gister toen ik naar bed ging en toen ik vanmorgen beneden kwam zo netjes was.

Ben benieuwd wat de opdracht voor morgen is.

Oja de tip om een kookwekker te zetten op 15 min is ook wel een slimme. Ik wed dat je best veel kan doen in die tijd....meer dan niks in ieder geval ;)

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    Zo dametjes :D volgende opdracht voor morgen :)

opdracht #3

zelfde als vandaag... aanrecht netjes houden en je netjes kleden in de morgen...

Dit om er een gewente van te maken...

Ik stel voor dat we als extra (dit is dus niet "verplicht") Firegirls raad opvolgen.
    ZOek het vuilste/rommeligste hoekje in je huis, zet je keukenwekker op 15 min en kijk hoeveel je in die tijd kan doen :) wie zin heeft mag ook voor en na foto's posten :D

have fun meiden :D

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey,
    Ben net thuis, onverwachts de hele dag onderweg geweest, dus de tijdschriften en boeken komen morgen ;)
    De make up was wel gelukt en de wasbak was nog netjes.
    Heb wel weer nieuwe boeken meegenomen bij een vriendin vandaan dus dat helpt nog niet echt met opruimen haha

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ergste hoekje?? O dat is hier de box hoek. Die wil ik al 2weken gaan opruimen en in schuur zetten maar komt er steeds niet van. Super opdracht voor mij dus heb alleen een probleem. Zoonlief werd met 39graden koorts wakker en ging met 40 net naar bed. Hij heeft hele dag tegen me aangelegen, niet eens tijd gehad om zelf te eten. Hoop dat ik morge wel wat kan gaan doen en hij wat beter is. Zal een Voor en Na foto maken, leuk!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ga zo naar bed, heb me uiteindelijk toch nog netjes aangekleed en vanavond na het eten het fornuis, aanrecht en gootsteen gepoetst.

Heb wel boeken uitgezocht maar eigenlijk niks wat ik kwijt wil haha, dus allemaal maar netjes opgeruimd in de kast.

Ga morgenochtend boodschappen doen. Morgenmiddag terwijl de kindjes slapen de 15 minutenregel toepassen op de “slaapkamer“ van mijn zoontje (zoontje ligt in zijn ledikant bij ons op de slaapkamer, zijn eigen kamertje is nu een soort rommelhok geworden.. oeps!).

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    en beterschap met je zoontje Roozjuh.

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    heerlijk hoor zo'n aanrecht + gootsteen dat tegen je aanglanst :D

Was is ook gedaan en kleding voor morgen is klaargelegd :)
    Morgen zal de 15-minuten regel in in PC-kamer zijn, mijn hobby bureau is bedolven onder de papieren en spullen... *oeps*

@Roozjuh: beterschap voor je zoontje!

12. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik heb gister niks gedaan, was moe en het is vrijdag avond.
    Dan moet ik vandaag dubbel doen.

13. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik moet ook alels dubbel doen, gister geen tijd gehad.
    Ga eerst dweilen en dan de 'taken' doen!

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    heb vandaag alweer aardig wat gedaan :)

Wasbak glanst, huiskamer is opgeruimd, vaatwasser staat aan, was zit erin, vuilnis opgeruimd, aangekleed en opgemaakt, bedden opgemaakt en de wasbak in de badkamer gedaan :D

Nu ff lekker op de bank, zo meteen lunchen en vanmiddag weer even een 15-minuten taak doen ;)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dank jullie wel :)

Vandaag nog niks gedaan. was een vreselijke nacht. zoonlief werd om de 30min wakker dus ben nu echt gesloopt. maar moet vandaag echt wat gaan doen. aanrecht is alweer ene bende (mannen!!) en ik wil de box opruimen

16. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Ja die box en al dat speelgoed!
    Heb een mand gepakt en die eronder gezet..met al het speelgoed erin, dan moet ik even de plank eruit tillen om het speelgoed om te wisselen..waw ziet er een stuk netter uit.
    Ook draait er alweer een wasje, een al opgevouwen (manlief had een machine aangezet!! hoe fijn :) )
    Voor de rest is alles netjes hier..rommeligste kamer is de computerkamer boven, maar dat is allemaal spul van mijn man..daar zal ik maar niet in gaan rommelen ;)
    Ik zou nog even de stofzuiger erdoor kunnen halen boven..als ik zin heb..maar nu nog niet :)
    Veel succes allemaal dames!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hmz ik heb dus geen mand of bak waar het speelgoed in kan.... en de box gaat vandaag naar de schuur, naja das de planning in ieder geval. eerst maar is uitzoeken waar ik al dat speelgoed ga laten

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag wordt de badkamer aangepakt hier :)
    Vanochtend met man naar de Ikea geweest voor nieuwe badkamerkast en handdoeken. Ook een heel lief nachtlampje voor de baby gekocht ;) Hij is nu naar de kapper en boodschappen doen, ik heb een wasje draaien en ga zo maar eens de badkamer opruimen zodat de nieuwe kast in elkaar gezet kan worden en ingedeeld. Heerlijk idee: een nette, opgeruimde, schone badkamer, hihi.
    Wie weet zet ik het babybadje er ook wel in, deze staat nu nog op de babykamer ...

Nu nog even de was opvouwen.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    meiden, ik ben TROTS op jullie allemaal :D hahaha, je ziet, samen kunnen we het he? :) hihi

Ik ben opgestaan, dadelijk soepje op het vuur gezet, wasbak en keuken nog eens opgeblinkt, raam in keuken gekuist, woonkame gestofzuigd en nu dweil ik nog keuken en woonkamer.

Verder viel me op dat ik niet genoeg poetsmiddel heb, gaan we dus straks achter naar de winkel :)

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Dat vind ik ook altijd lekker Nachtzon, lekkere nieuwe schoonmaakspulletjes haha (of ik ben nogal een vreemde).

Heb zojuis afgewassen en weer netjes de wasbak laten glimmen, ga NU aan de rommelkamer beginnen.

Deel Deze Pagina