Meiden ik spring later weer in. Een rare week hier. Schoonvader heeft een hartinfarct gehad en we gaan een weekje met vakantie. Volgende week begin ik met frisse moed weer opnieuw. Succes de aankomende week!
bed heb ik vandaag al gedaan hihi, toilet en douche wilde ik vandaag doen maar niet aan toegekomen.. dus dat kan dan mooi morgen (eerst even dochter naar de psz brengen, even snel naar de supermarkt en heb dan nog wel een half uurtje over om dat te doen voordat ik haar weer moet ophalen).
geloof het of niet, ik heb nu net nog heeeeeel mijn badkamer gedaan hahahaha, alles verandert echt heeel mooi blinkt van plafond tot grond morgen ng eens gauw keuken, ff dweilen en dan mss nog mn woonkamer... ik zie wel...
owwwwwwwwwwww correctie laatste opdracht! Ik heb net gezien dat ik dus een mail kreeg voor onze hoofdopdrachten voor deze week. Dat zijn de grotere opdrachten, naast de babysteps... dus opdracht voor morgen: babysteps: -kleed je goed aan, maak je netjes -bekijk je post-it's -zorg dat je wasbak altijd glimt de FLYsteps (hoofdsteps dus): -zet je timer op 15 min en sorteer in die tijd alle producten van de badkamer... die die niet goed meer zijn of bijna leeg of reeds leeg gewoon weggooien, wees streng met jezelf! - 5 minuten SOS plan voor een kamer naar keuze. Ga in een kamer naar keuze en zet je timer op 5 min, doe in deze 5 min zoveel mogelijk, maar let er vooral op dat je vuilnis of dingen die weg mogen weg gooit... zo dames, ik denk dat vanaf nu de actie begint ik heb hier nog voor de hele week een actieplan, en deze week draait het vooral om de badkamer! (whoohoo, ik heb die dus al grondig gedaan vandaag, heel toevallig ) zaterdags en zondags hebben we enkel de babysteps dus zo goed als "vrij" Have Fun!
Dan heb ik geluk, heb toevallig gister in een hele goede bui de badkamer gesopt Moet vandaag werken,dus vanavond de andere opdracht uitvoeren. Ik ga mij nu netjes opmaken en aankleden dan is die opdracht ook gedaan. Succes meiden
badkamer is hier toevallgi gister ook onder handen genomen, ben zoiezo al van het shampoo en andere flesjes netjes houden (kapster he dus dat gaat vanzelf) alleen ff wasbak schoonmaken straks als manlief klaar is daar (anders kan t weer opnieuw)
Ik was aan het lezen en wou idd vragen, krijg je niet meer mailtjes? Ik krijg zo'n 10 mailtjes op een dag van Flylady. Beetje veel, maar ook veel testamonies zeg maar. Wel erg leuk hoor! De hele week is dan op de badkamer gericht en nog een andere kamer. Dus je hebt een week voor de badkamer, echt ideaal. En ook opdrachten voor 'Cruising through the holidays'. Krijg jij die allemaal ook nachtzon? Zoek ook ff op de website op uhm sweep and swipe ofzo? Daar heb je ook nog tips over snelle schoonmaakdingen. Ff de site doorspitten . Wij waren gisteren weer de hele dag weg, maar wel 's ochtends alvast wat kerstkaarten uitgedeeld. I'm on top of things! En vandaag etentje met het werk, dus ik ga morgen weer aan de slag. Wie doen er nog actief mee dan??
ja, ik krijg idd ook allemaaal mailtjes, best overdreven, want ik weet soms helemaal net waar ik de tijd moet halen om ze allemaal (ook die met no info) door te lezen mss kunnen we samenwerken firegirl, dan post jij die specials, zoals die holiday en andere dingen en ik blijf gewoon de dagelijkse opdrachten posten, kwestie van beetje werk te "sharen" hihi zou ik iig super vinden
Ga zo dan maar eens beginnen met de badkamer, vanmorgen niet aan toegekomen.. kindjes liggen nu net in bed dus huppakee!
Hey dames, Hier gisteren een luie dag: alleen een wasje gedraaid en gedroogd, moet nog worden opgevouwen. Vandaag inj de ochtend werken (freelance) en vanmiddag naar de stad met mijn moeder. Komt dus weinig terecht van een grote schoonmaak, haha. De badkamer hebben we zaterdag aangepakt: dingen weggeooid, nieuwe kast met een dichte deur, zodat het meteen netjes lijkt als de deur dicht is, haha, en nieuwe handdoeken gekocht. Man heeft met een hogedruk-spuit de tegels en vloertegels gedaan, dus dat blinkt ook weer. Vanochtend heb ik het bed afgehaald, kan nu lekker een dagje 'luchten' en dan vanavond lekker schoon beddegoed erop Met een beetje geluk heeft mijn man de afwas gedaan als ik thuis kom, hij is vrij vandaag
@posten. Ik wil best wat mailtjes posten, maar ik heb helaas geen tijd om te vertalen... Dus ik wil ze best in het engels posten? Of iemand anders die wel wil vertalen?
Nou beddengoed is hier afgehaald en in de machine.. alleen toe zetten om de badkamer te doen zit er nog even niet in.. M'n kindje is ziek
Ik ga nu naar boven, alle lege flessen opruimen enz.. Dat was toch de opdracht? En de wasbak blinkt, ben opgemaakt en ga nog een 15 min opdracht doen
nou super, ik kom net van de doc, heb dus een ingeknelde zenuw, ook ichias genaamd en mag nu een week lang niet bewegen niet goed :'(
Wat vervelend en pijnlijk, beterschap! Volgens mij had je vorige week al aardig wat gedaan in het huishouden dus dat schiet er niet bij in
Ik kan hier helaas niet veel beginnen, heb vanmiddag mijn zoontje ziek uit het kdv opgehaald. Dan maar wat extra dingen beneden doen,aangezien hij boven heerlijk ligt te slapen. Mijn moeder komt morgen oppassen ik zal aan haar de opdracht van morgen door geven