Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat ik iedere dag 15 minuten ergens schoonmaak? Dus zeg maar de kookwekker aan en gaan met die banaan? @ rooibos: ze komt eens per week voor 2 uurtjes. Ze twijfelt wel of ze in 2 uur alles gedaan krijgt, maar dat gaat ze morgen proberen (we wonen niet zo groot hoor en alles gelijkvloers). Vandaag ga ik denk ik ons beddengoed wassen
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling. En daarbij krijg je iedere dag een nieuw ding. Vandaag dus de wasbak van de badkamer en je moet de babysteps doen. Hier op youtube een filmpje van voor Flylady YouTube - My house BEFORE the Flylady Project Kan geen nafilmpje vinden haha maar deze is wel Flylady nodig
Ik lees post-it's, wat is daar de bedoeling van dan? Hier nog steeds een ziek kindje, en een vriendje (van bijna 1) om op te passen.. Straks ga ik de opdracht van gister nog even doen (de badkamer + Wc want die is bij ons samen) en dan de keuken nog want schoonouders komen vanavond eten koken & op ons poppetje passen!
Succes, geen idee wat ik met de post its moet. Komt nog denk ik Hier de keuken 15 min gedaan. Nu nog even de wc en dan de normale taken zoals stofzuigen nog ff.
ja ik vind het gewoon vies zo alles op de grond. hier is het echt niet super netjes, maar zo erg is het nou ook niet hahah! krijg er wel ee goed gevoel over Heb overigens de badkamer geheel gesopt vandaag en de magetron, koelkast. elke dag moet ik even beneden stofzuigen met de kids
Hier is het ook niet vies. Meer een rommeltje! Maar als alles erg schoon is de lol voor het opruimen ook meer aanwezig Ik stofzuig ook iedere dag, soms 2 keer ivm huisdieren.
Hoihoi!Wat zijn we goed bezig..hier ook nog steeds netjes alles bijgehouden hoor..heb alleen de afgelopen dagen geen laptop gehad..meegelezen via mijn iPhone.Posten is dan zo'n gedoe maar doe het nu toch even zodat jullie weten dat ik wel nog actief meedoe.Alleen de post-it's heb ik niet hangen,dat leek me zo rommelig die gele briefjes haha badkamer ook weer aan de kant,stofzuiger overal doorheen gehaald en was gedraaid..wasbak glimt,alles fly! Beterschap aan de zieke kindjes..nooit leuk
Goed bezig allemaal! Ik ben ook steeds lekker bezig, net even de badkamer aankant gemaakt, wasbak glimt, wasgoed gestreken en opgeruimd en het beddengoed verschoond (gister geen tijd voor gehad) alleen nog even stofzuigen en dan is alles weer gedaan voor vandaag
daydreamy, jj trouwt op de dag dat ik 30 wordt als ik je ergens bij kan helpen, ik ben wedding planner
Ps..wat een rommel daar in dat huis van het youtube filmpje...zoveel troep op de vloer.. dan vind ik mijn huis ineens echt mooi opgeruimd yessss
Nou dames, vandaag nogal een flinke inkakdag gehad helaas.. 7 uur opgestaan, dochter naar de psz gebracht en toen met mijn zoontje boodschappen gaan doen en wat rondgekeken. Was het ondertussen alweer tijd om mijn dochter op te halen dus dat meteen gedaan. Bij thuiskomst uitgebreid gegeten met papa erbij want die had middagdienst en was nog thuis. Zoontje en dochter naar bed en ondertussen eten voor mijn man's werk gemaakt. Zoontje en dochter direct daarna allebei alweer wakker en de hele middag met hun bezig geweest. De kleine had te weinig geslapen vandaag en kon de slaap niet vatten dus dan worden ze ook zo jengelig. Nog avondeten gekookt en nu iedereen finally na het baden in bed en het lijkt wel alsof er een bom ontploft is hier.. Ben eigenlijk ontzettend moe maar ga er nog wel even tegenaan..
Woensdag 15-12-2010 De Badkamer: Vandaag gaan we aan de slag met het toilet! Voor achter, onder en bovenop. Alles moet flink geschrobt worden. Niet zomaar even een doekje erlangs, nee we gaan het zware werk doen vandaag. Boenen boenen en nog eens boenen. 5 minuten schoonmaak: Je hal, voordeur, entrance, binnenloop gebied enz enz. Alle jassen netjes ophangen. Hangen de zomer jassen er nog? Weg ermee naar zolder. Schoenen even uitzoeken. Draag je ze echt nog állemaal?! Loop alles even na zodat het er weer netjes uit ziet. En nog steeds niet te vergeten de wasbak. Let it shine!
Ik ben even lui deze ochtend, maar zodra ik aangekleed ben en mijn kleine man ook ga ik aan de slag in de badkamer..stond zowieso wel ergens op het programma...maar dat het nu een opdracht is geeft toch dat extra zetje!
Hoi allemaal, Sorry ben echt megadruk geweest de afgelopen dagen met werken, uitjes en kerstdingen. Vandaag druk aan de slag voor school. Dus kom hier maar 2 tellen kijken. Ik probeer alles nog wat bij te houden, maar de gootsteen blinkt nu niet... Vanavond wel weer! Dat beloof ik haha. Strakjes even snel een wasje doen. A load a day keeps the chaos away. Jullie zijn echt super bezig, ga zo door!!!
Neupe! Niet aan de badkamer toegekomen Schuiven we door naar morgen, alhoewel ik dan misschien bezoek krijg..de rest is wel op peil..zometeen even de vaat wegruimen en in ieder geval de wasbak opblinken! Succes iedereen, komop..volhouden he!
Tijd voor de badkamer heb ik ook niet meer. Maar ik ga straks ff snel 15 minuten quick stofzuigen. 15 minuten afwassen en daarna mijn kerstcadeaus inpakken. Flying through the holidays!
Donderdag 16-12-2010 badkamer: Wil het nog een beetje lukken met de opdrachten? Vandaag is je bad/douche aan de beurt! Net als je wasbak moet ook je bad/douche weer mooi glimmen. Even lekker schoon boenen en met een droge handdoek navegen. 5minuten klusje: Kinderkamer(s). Alle troepjes weggooien en zorgen dat het er weer fris uit ziet. Lekker laten tochten en het is weer fris en fruitig. And again: Dont forget ur sink
Hoi meiden, Gister helemaal niets kunnen doen, schaam schaam. Een drukke werk dag gehad en kreeg gister ook nog een vriendin op de koffie. Vandaag is mijn vrije dag, maar heb gewinkeld Dus ook vandaag bijna niets gedaan. Morgen avond zal ik alles in moeten halen Groetjes Miranda
Ik ben vandaag nergens toe gekomen! Was zo hectisch allemaal. Heb wel wat dingen kunnen doen voor mijn steunpunt, daar was ik al heel blij mee. Merk dat het toch vooral moeilijk is om dingen te doen als je al de hele dag hebt gewerkt, dan nog eten moet verzorgen en je kind op bed moet brengen... Hoe doen jullie dat op zo'n dag?