Ik weet het even niet meer....Ik heb altijd netjes cyclus van 27 dagen gehad, nu ronde 6 *afgelopen ronde* ineens maar 25 dagen en een vreemde weinig van gevoeld ongi met minder bloed verlies dan normaal.... Nu zit ik op dag 13, normaal altijd posi ovu test op dag 10+11 of dag 11+12. Ik gebruik die dure van clearblue sinds 3 rondes, dus lekker fijn geen getuur maar een lachend gezichtje als hij posi is... de andere rondes super fijn! Maar deze ronde vanaf dag 9 aan het testen elke keer om 19.00uur omdat ik niet anders kon deze ronde ivm mijn werk.... Alle dagen (dag 9 t/m 13*vandaag*) nega.... Als ik staafje eruit trek kan ik wel lijntjes zien dag 11 was hij het donkerste, dag 12 was hij ietsjes lichter dan die van dag 11 en nu dag 13 is hij bijna verdwenen??? Ik had vandaag een prop slijm die ik echt kon uitrekken in een sliert... dat heb ik eerder nog niet gehad.... IK maak me nu een beetje zorgen meiden We hebben alleen dag 8of9 en dag 11 + vandaag rond 20.00uur geklust..... Zou me ei al geweest zijn? ZO ja zullen we dan wel kans maken door het klussen?? Ik zal proberen morgen tussen 12-1 er nog eentje op me werk te doen, daarna zijn ze op.... (iemand vertelde met net dat dat de beste tijd is om te testen???) Graag hoor ik jullie reactie/mening.....
Misschien dat je net je piek hebt gemist en dat je het donkerste streepje kan aanhouden? Zou wel het beste kloppen met voorgaande cyclussen. Anderzijds; die slijmslierten zie je ook vaak bij je eisprong, dus misschien heb je een latere eisprong gehad dit keer? Dan heb je nog wel op tijd geklust in ieder geval. Maar ik vraag mezelf ook af of dat slijm TIJDENS je eisprong, VOOR je eisprong of ERNA komt. Mijn ovulatietesten zijn ook niet duidelijk. Ik test elke dag licht of donkerder maar nooit knalpositief, terwijl ik denk dat ik mn eisprong heb?!