Sorry maar ik kom even afscheid nemen van jullie allemaal. Door een aantal problemen kan ik helaas niet langer op het forum blijven Ik zal jullie zeker missen. Verder il ik jullie laten weten dat ik gelukkig nog steeds zwanger ben en naar omstandigheden alles goed gaat
Femke, Wat jammer nou... Gelukkig zit het beebje nog waar het zitten moet. Ik wens je veel succes in de toekomst! Gr, Mirre
heel veel suc 6 met alles en ik hoop dat je straks een mooie bevalling hebt! gelukkig gaat alles wel goed met je kleintje in je buik!
Ik vind het jammer dat je weg gaat zal je wel missen heel veel sterkte en veel succes voor de toekomst. liefs jacoba
hey Femke ..ik hoop dat je een verdere voorspoedige zwangerschap zal hebben en een goede bevalling .... ik wil je heel veel suc6 en sterkte wensen met alle verdere omstandigheden ...zal je missen meid ... hopelijk lezen we strakkies wel wanneer je bevallen bent ...dikke knuf asjuh
Hoi Femke, Wat verschrikkelijk jammer! Ik wens je nog een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe en hopelijk kom je hier weer eens terug... Liefs
Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Wel goed om te horen dat je kleintje nog steeds veilig in je buik zit. Houd je rustig en alvast een voorspoedige bevalling gewenst!!
jammer dat je weg gaat, zal je zeker missen hier... succes met de bevalling en alvast een fijne kraamtijd
Wat jammer, femke...ik dacht eerst....oe jee, toch niet weer weeen, he? Maar gelukkig gaat het dit keer met je kindje goed. Veel sterkte en ik hoop je weer terug te zien!
hoi femke jammer dat je weggaat en ik hoop op een voorspoedige bevalling en ik hoop dat je nog eens terugkomt liefs samantha