Heeft iemand hier ervaring mee??? Ons zoontje is hieraan overleden en zoek iemand die dit ook heeft meegemaakt.
Geen ervaring mee, ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord. Maar wat een vreselijke aandoening en nog vreselijker dat jullie je zoontje er aan verloren zijn. Veel sterkte en hopelijk vind je lotgenoten.
Nee het is vreselijk! Ons zoontje is eraan overleden en ben op zoek naar moeders die hier ook mee bekend zijn maar helaas kan ik niemand vinden. Bedankt voor je reactie!
Wat naar en verschrikkelijk. Sterkte.. Ik ken het niet (nu wel via Google) en heb geen ervaring. Ik hoop voor jou dat je wel iemand vindt om even je ervaringen te delen
Wat erg! Mss kun je het onderin je banner zetten? Dat je graag in contact komt met anderen die dit ook meegemaakt hebben. Kwam hier laatst ook iemand tegen die dit deed en het valt wel op. Sterkte!
Bedankt voor jullie berichtjes! Het is zo moeilijk om iemand te vinden die dit ook mee gemaakt heeft en ik zou hier zo graag ervaringen over delen. Het in mijn banner zetten kan ik nog wel eens proberen