Goedkoop snoep/thema snoep

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor het feest van mijn dochter. Bij mijn vriend cultuur is het normaal een "cadeautje" mee te geven aan het einde van het feest. Omdat wij het niet zo breed hebben heb ik gekozen voor een rugtasje van het thema en daarin snoep e.d te doen. Nu heb ik voor de meisjes Minnie mouse en jongens Cars rugtasjes. Weet iemand of er Minnie mouse snoepjes/koekjes o.i.d zijn en waar ?? Of ik zit eraan te denken gewoon puntzakken te kopen en die te vullen met snoep een zakje chips erbij en een pakje drinken. Voor de baby's word der tas gevuld met babysap. fruithap, groentehap pyamapapje en wat koekjes.

Waar kan ik dat momenteel allemaal een beetje goedkoop krijgen, dus zowel snoep als het babyspul..;) Er komen 22 a 25 kids.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Uhmm liddl of zo iets dergelijks. Action. Hebben ook best veel snoepjes en chocolatjes...

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Wat betreft snoep is lidl niet echt goedkoper. Action zat ik zelf idd ook al aan te denken maar hoopte dat er hier iemand was die daar regelmatig komt:p. Ik moet alles op mn fiets doen en action is toch wel een stukkie verder haha.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Action lidll bas sligro eNz

5. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Is je vriend misschien een antilliaan?
    Want in mijn cultuur is dat ook ''normaal'' en ik kom uit curacao.
    Mijn mening: jullie hebben het niet breed, maar je pakt het te luxe aan.
    De rugtasjes heb je al heb ik begrepen.
    Je kunt gewoon naar de supermarkt gaan en snoep, van die zakjes chips en pakken drinken kopen en in de tassen doen en voor de baby's liga en wat drinken.
    Ik snap ook wel dat als je iets wilt doen dat je het dan ook goed wilt doen.
    Maar je kunt het ook gewoon lekker simpel houden.
    Puntzakjes is een heel goed idee hoor maar wat tegenwoordig ook in is is fruit.
    Mandarijntjes die doen wij ook altijd in de traktatie tasjes.
    Hou het lekker simpel joh en vooral met zoveel kinderen.
    Maarja voor de rest moet je het zelf maar even bekijken.
    Als je nog tips ofzo wilt dan laat je het maar weten.
    Als je hier niks aan hebt ook goed.
    Ik lees iig mee.

6. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    c1000 heeft nu euro knallers waarvan zakjes snoep of flesjes drinken maar voor 1 euro helemaal niet duur!

Hema heeft ook allemaal uitdeel dingetjes kleine speelgoed voor ook maar 1 a 2 euro!
    trakteren - HEMA

Misschien heb je er iets aan?

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    De action had hier vorige week allemaal babyvoeding en fruithapjes staan voor een klein prijsje. Ook snoepgoed hebben ze erg veel en ook leuke dingen zoals speklollies en suikerspin. Ik zou daar zeker even een kijkje nemen.

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Jongmam mijn vriend komt idd uit Curacao :D. Ik ben al behoorlijk ingeburgert dus weet niet beter van hoe en wat :p. Ik heb al behoorlijk ingeslinkt met bepaalde dingen. Het scheelt al dat ik zelf taart maak en doe ook alleen een basistaart. Bolo di cashupete enz laat ik al achterwege. Qua hapjes doe ik ook gewoon simpel. Pastechi, kaasbal, krokketjes, kipnuggets en worstjes in spek. Verder alleen Nasi met drumsticks.

Euroknallers had ik idd gezien maar waren kleine zakjes zag ik. Ik ben nog even aan het orienteren volgende week ga ik inkopen.

Cadeautjes enz had ik idd al gezien, bij wibra heb ik ook al wat ingekocht voor de pinata's.

Had al fruithap en groentehap bij de action gehaalt enkele weken geleden dus die heb ik al, heb toen goed ingeslagen ook voor madam zelf:D

Deel Deze Pagina