Hoi dames, Ik ben opzoek naar en lekker (succes) aardappesaladerecept. Ik maak het meestal met tonijn erin verwerkt. Maar ik zal nu wel eens de richting op willen gaan zoals de aardappelsalade die ze bij de AH verkopen. Qua smaak, wat zou ik het best hierin kunnen doen? Ik ben benieuwd! Iemand wel eens een aardappelrecept geprobeerd met creme fraiche/creme?
Mijn vriendin koopt altijd zo'n bak kartoffelsalade in de winkel en doet daar dan een teentje knoflook, komkommer in blokjes, een appel, een eitje en walnoten bij. Klaar is Kees. Geen haute cuisine maar wel lekker!
ik doe het op gevoel, maar hier de aardappelsalade die ik altijd maak zakje wokjes van cela vita calve light mayo lepel of 6? 2 eetlepels melk hamblokjes rode paprika in blokjes knoflook 1 teentje bieslook peterselie als garnering simpel maar oh zo lekker fris, ps vergeet de melk niet
Hmm silvermist deze klinkt echt goed! Ik eet alleen geen varkensvlees. Is het denk je lekker om het te vervangen met stukjes gebakken of gegrilde kipfilet?
absoluut! blijft net zo fris, door de paprika word het lekker knapperig vind ik maar persoonlijk zou ik dan gegrilde kipfilet nemen, lekker! ga ik ook eens proberen voor de verandering
Ik maak het altijd met verse aardappels die afgekoeld zijn, Corned beef, uitje, peper zout, eitje erdoor snijden, klein beetje azijn en yogonaise
hier de duitse versie; aardappelen gekookt in blokjes snijden wat augurk in kleine stukjes uitje snipperen 3 eieren in stukjes uitgebakken spekjes (zou jij gegrilde kip voor kunnen nemen, smaakt alleen wel anders) sausje maken van 8-kruiden (iglo, vriesvak) mayonaise (ik neem duitse salade-mayo, die is minder vet, moet je even kijken of je daar een ned. variant van kunt vinden.) eetl. suiker beetje melk peper en zout eerst sausje maken in kom, dan de rest erbij, eet smakelijk!
Hmm ik heb toevallig nog een stuk kipfilet in de koelkast. Deze ga ik morgen maken! Heb er nu al zin in haha. Thanks! Andere die geplaatst hebben ook! Andere meiden, blijf vooral doorplaatsen! Want ik ben nogal van het uitproberen en varieren.
Hmm deze lijkt veel op die ander, dit receptje ga ik ook even opslaan thanks! Met corned beef nooit aangedacht, dat is ook een goede.