Ik betaal idioot veel (vind ik). Woon in een klein flatje, zo'n 65m2. Op een hoek, veel ramen, niet erg goed geïsoleerd, oude ketel, maar woningbouw weigert te vervangen. Ik zit nu op 165 euro! Vorig jaar was het 145 en toen moest ik nog bijbetalen ook (gas). Ik hou mn hart vast voor de eindafrekening van dit jaar.
Het is afhankelijk van je huis hoeveel je per maand kwijt bent. Heb je een oud huis dat niet goed geïsoleerd is. Hier betalen we iedere maand 140 euro en we krijgen daarvan vaak wel wat terug, ook weer afhankelijk van de prijsstijgingen bij de energiebedrijven. We hebben een huis wat 9 jaar oud is en dus goed geïsoleerd. Inhoud van het huis is 550 kub en hebben een open trap. Verder werk ik maar 16 uur, dus de verwarming in de winter staat dus vaak van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat aan. Verder zitten de meiden minimaal 1x per week in bad en de rest douchen en wij douchen elke dag. Ik zou als ik jou was eens gaan kijken of je niet over kan stappen of maatregelen kan nemen om je huis beter te isoleren bijvoorbeeld. Vind 177,50 euro best veel geld, maar goed is dus van heel veel dingen afhankelijk....
Volgens mij rond 130 euro. Bij NLE. Doe elk jaar mee aan veiling van Vereniging Eigen Huis. Werkt super!
Wij betalen (belgië) 112 euro per maand voor gas en elektriciteit. Wij verwarmen en koken ook met gas. Vorig jaar betaalden we 240 euro, maar dat was berekend op de vorige eigenaars . Zijn best zuinig! En we krijgen via VL zijn werk 1/3de van eindberekening terug.
107 euro voor gas en elektra voor een tussenwoning uit de jaren 70. Maar wij verwarmen ook alleen maar beneden. Koken op elektriciteit trouwens.
Nou je maakt me erg nieuwsgierig, mijn ouders betaalden altijd rond de 400 euro, gasgestookt slecht geïsoleerde vrijstaande woning van 1914.
Wij 250 voorschot voor gas en electra.. Eindafrekening verwacht ik komende maand. Zoals zelf berekend zitten we perfect qua voorschot, wellicht een paar tientjes terug of bijbetalen. Gezin met 2 kinderen. Grote 2/1 kap.
Wij zitten op 160 voor electriciteit, geen gas. We zijn niet zo heel zuinig en hebben veel apparaten Anders had het wel minder gekund, we wonen in een zeer zuinig huis met een warmtepomp en vloerverwarming. Ik baal wel dat ik nooit in kan gaan op een leuke aanbieding, vaak zijn die allemaal inclusief gas. De aanbiedingen met alleen electriciteit zijn niet zo goedkoop.
Ik woon in een oud huis. Wel geisoleerd, maar blijft oud huis. Betaal 200 per maand (totaal dus gas en elektra.)