Waar zijn dikke maillots te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snoopy1979, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi,

Ik ben dus op zoek naar dikke maillots voor van de winter. De maillots die ik in de winkels heb gezien zijn helemaal niet zo dik. Ik heb alleen een dikke gevonden bij de Zeeman, maar dat is met een heel drukke print en dat kan niet overal onder.

Weet iemand waar er nog meer dikke maillots te koop zijn? Of gebruiken jullie alleen de dunne maillots, maar dat lijkt me zo koud...

groetjes,
    Snoopy

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

ik gebruik momenteel een maillot onder haar broekje als we naar buiten gaan. maar de maillotjes voor bij een rokje zijn inderdaad erg dun. ik houd dt topic in de gaten!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh die van de Zeeman heb ik ook gezien, verschrikkelijk druk. Andere dikke heb ik niet gezien, toevallig ook heel het dorp hier af geweest, maar dan echt op zoek naar effen bruin.

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Als je van wol houd?
    Vaak is het een mengeling van wol en katoen, dan prikt het niet maar is wel veel warmer.
    Deze link bij Natuurtextiel/ living crafts/ en dan bij baby's zit misschien iets.
    Mijn zoontje heeft veel wol gedragen 's winters. Onder zijn langer broekje. Ook wollen sokken want hij heeft altijd snel koude pootjes.
    http://www.zaailing.nl/

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze hebben daar inderdaad wel wat, ik weet alleen niet of ze ook lekker dik zijn, zou ik even moeten bellen. En ze hebben niet zoveel kleuren helaas... (en geen roze ;)).

Heeft iemand trouwens wel eens gebrobeerd 2 maillots over elkaar aan te trekken? Of zeg ik n u iets heel raars ;) (dat zei mijn vriend namelijk vandaag, maar hem neem ik niet zo serieus ;)).

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    2 maillots? Nee, wel sokken over een maillot.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb op marktsokken.nl wel dikkere maillots gezien, maar die gaan tot 74/80, dus daar heb jij niets aan denk ik Loeki. Ik zag wel bruinige maillots, maar die waren niet dik geloof ik.

Beenwarmers kan natuurlijk ook nog voor als je naar buiten gaat, maar waar je die dan weer kan kopen? Ik zag wel maillots met beenwarmers van Name it bij kixx-online: http://www.kixx-online.nl/artikel/10146_Name-It-maillot

Maar dan zijn de beenwarmers weer zo druk...

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmmm, wat is het verschil tussen dikke en dunne maillot's dan? Een maillot is toch een maillot? Bij dunne maillot kan ik alleen een panty bedenken en dat zullen jullie niet bedoelen neem ik aan :oops:.

Maar wij hebben dus gewoon maillot's van H&M, Hema, Villa Happ. En als ze naar buiten gaan, zitten ze toch in de voetenzak van de kinderwagen. (nouja zitten ze, Ruben heeft geen maillots met rokje/jurkje aan natuurlijk ;))

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    www.otto.nl en dan kijken bij baby's, maillots. Ik heb die wolkleurige lichte mailloit met beenwarmers. Staat echt superschattig. Hij zit alleen wel wat strak in de taille, dat is wat minder. Maar gisteren heb ik die beenwarmers gewoon in combinatie met een andere maillot gebruikt. De maillot zelf die erbij hoort, is ook ietsje dikker dan gemiddeld.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zeeman heeft hele dikke mailots :) deze zijn dubbelgevoerd en kunt er niet doorheen kijken als je er aan trekt, o en erg zacht aan de binnenkant. waren iets van 3.50 dus ook niet eens duur. zou ze wel precies op maat kopen want ze rekken niet zo goed als een gewone mailot

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een aantal dikkere maillots bij Hans textiel gekocht. Leuke printjes maar ook effen maillots hebben ze te koop.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Op de markt! Daar hebben ze ook beenwarmers.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hé leuk, weer wat reacties!

Hanneke, ik bedoel dus inderdaad maillots, maar je hebt er dunnere en dikkere van. En nu is het nog niet zo'n probleem, maar je kan er donder op zeggen dat als Eva kan lopen, ze ook wil lopen ;), en dat zal niet al te lang meer duren denk ik (nou ja, ik niet zozeer eigenlijk, maar iedereen om ons heen wel). En dan zitten we dus midden in de winter, in de vrieskou (maar misschien valt het wel mee). Dan vind ik zo'n dunne maillot waar ik haar huid ongeveer doorheen kan zien wel een beetje fris.

Lovewinnie, bij onze zeeman heb ik helaas alleen maar die met druk printje gezien en daar heb ik er ook 1 van gekocht. Ik ga daar elke week wel even kijken dus ik kijk ook altijd bij de maillots, dus wie weet.

Manuela, in het dorp waar mijn vriend werkt zit een grote Hans textiel, ik stuur hem wel even op pad in zijn pauze dinsdag!

Linda, hier is de markt op maandag en dan moeten we allebei werken, helaas.

Jo, die zien er wel superleuk uit! Ik weet niet of jouw dochtertje smal of breed is, maar Eva is best breed en veel gewone maillots zitten al aardig strak. Voordeel is dat maillots absoluut niet afzakken hier, maar te strak zit niet lekker natuurlijk. Ik ga eerst even nog de Zeeman in de gaten houden en mijn vriend naar Hans textiel zoeken, en als dat niets wordt die van Otto bestellen (of als ik me niet kan inhouden ;)).
    En die maillots met beenwarmers van Name it vind ik eigenlijk ook wel heel leuk!

Bedankt voor alle tips! Echt makkelijk zo'n forum, hoef je niet eerst heel internet of alle winkels uit te pluizen!

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Aha, oke ik snap je! En idd zo een maillot waar je de huid doorheen kan zien lijkt me ook wat koud dan! En wat denk jij, als je kan lopen ga je natuurlijk echt niet meer in een stomme kinderwagen zitten! En gelijk hebben ze/heeft ze ;)! Maar hier pas 1x een maillot gehad die zo dun was, vandaar dat ik je niet begreep waarschijnlijk ;)! Ik had die gekregen en dacht nouja zal wel aan de kwaliteit liggen ;)! Hahaha! Domme ik! Succes met zoeken in ieder geval hoor!

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier idd in de voetenzak in de wagen. Ook al loopt ze hoor. Ik ga echt geen boodschappen doen zonder wagen. Buiten loopt ze nog niet en in huis de hele dag ;)

Op de fiets is het wel koud, ze had vorige week hele koude beentjes, voortaan maar een broekje eroverheen doen.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Er is echt groot verschil in dikte. Die van de Zeeman vind ik te dik, dat staat volgens mij helemaal niet, zeker niet met een luier er onder :)

Ik heb 4 maillots van Name It en daar kijk ik dwars doorheen, voordeel is dat die wel anti-slip hebben. De maillots van de Bentex zijn iets dikker, van de Hema vind ik ze weer erg dun. Ewers heeft goed dikke maillots, maar daar betaal je dan ook flink voor. Leggings zijn natuurlijk ook een optie, maar dat moet je er weer sokken bij hebben.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva vindt het helemaal niet leuk in de wagen, dus kleine stukjes wil ik dan toch lopend met haar doen. Boodschappen doen zonder wagen lijkt me niet handig inderdaad, maar ik kom niet alleen maar buiten om boodschappen te doen.

We komen ook redelijk vaak bij mijn nichtje (of zij bij ons) die 3 meiden heeft die veel buiten spelen, ik geloof niet dat ik Eva dan binnen kan houden.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier doet ze ook niets liever dan buiten spelen. OP haar driewieler, stoepkrijten en in de plassen stampen met haar laarsjes.

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, natuurlijk! Zo stellig bedoelde ik het nu ook weer niet, maar gewoon een blokje rond dan zullen ze/zou ze wel lekker zelf willen lopen denk ik ;)!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn dochtertje is gemiddeld, eerst zelfs wat smaller, dus dan zou ik die maillot van Otto niet nemen, want die knelt dan waarschijnlijk.
    Je hebt trouwens ook van die lange babybeenwarmers voor over hun hele benen heen http://www.kaatjekatoen.nl/webshop/inde ... Path=84_60 , misschien is dat wat? Ik heb ze zelf niet, maar het is misschien wel praktisch voor op de fiets ofzo, beetje extra warmte.

Deel Deze Pagina