minder aanwezig

Discussion in 'De lounge' started by ramona, Nov 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi hoi

ik ben de komende tijd wat minder aanwezig ze gaan hier namelijk maandag beginnen met de verbouwing die hopelijk over 6 weken af is er moet namelijk boven 2 slaapkamers en 1 badkamer en 1 wc gemaakt en er worden 2 dakkappelen gemaakt en ook wordt er van een oude koeienstal een groot kantoor gemaakt zodat mark meer de ruimte heeft voor zijn zaak.

Ik zie er heel erg tegenop omdat ik echt een hekel aan verbouwen heb maar het moet gebeuren.

Zodra de nieuwe slaapkamers klaar zijn gaan we heel snel de kamers indelen en de babykamer in orde maken want wil wel proberen om alles met 7 maanden klaar te hebben maar of dat allemaal gaat lukken geen idee

Ga morgen even wat fotó's maken van hoe het nu is en dat ziet er echt heel erg uit en kan me niet voorstellen dat er zoveel gedaan gaat worden en het uiteindelijk mooi gaat worden

kom nog wel mee lezen alleen niet zo veel meer als eerst

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    succes ;) en tot snel als alles af is !

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Dat wordt heel veel klussen-> als in bouwen ;) zo te lezen!

Heel veel succes en hoop dat het je nog iets mee valt.

4. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Nou we hebben vandaag de oude hooizolder helemaal leeg gehaald en denk dat we meteen al een probleem hebben de hele vloer is verrot en nou moet die waarschijnlijk helemaal vervangen worden.
    Maar dat horen we morgen.
    Het is wel een mooie grote ruimte en na het opruimen kon ik er al wel een beetje doorheen kijken.

Ik hoop alleen dat we alles optijd af gaan krijgen want heb eigenlijk weinig zin dat ze nog bezig zijn als ik al 8 maanden ver ben.

Zal morgen wel even een foto plaatsen van de hooizolder en een tekening van hoe het worden moet

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Sterkte meid met verbouwen.
    Ik vind het ook zo vreselijk.
    Je komt idd meestal zoveel tegen waar je neit opgerekend had

Share This Page