hai ben lang niet hier geweest. maar ik heb ook een braakfobie. ik raak heel erg in paniek als ik ook maar een klein beetje misselijk ben. en voor de rest ja voor spinnen een beetje, zolang ze niet in me buurt zijn gaat het nog wel, maar zodra ze voor me neus staan doe ik wel een sprong naar achteren brrrrrr. groetjes annegie
Ik heb hoogtevrees. Als ik op een keukentrapje sta, krijg ik het al benauwd. Laatst waren we met vrienden in de Efteling, en ben ik samen met hun in de Pegasus geweest (die ronde schijf die de lucht in gaat). In het begin had ik meteen spijt, vond het doodeng. Heb de handen van m'n vriendinnetje vastgeknepen en was daarna heel blij toen ik weer veilig op de grond was. Ik zou dus ook nooit van mijn leven parachutespringen of iets dergelijks. Afgrijselijk! Maar de pegasus was natuurlijk een hele overwinning voor me!
Bloosfobie! Al heb ik dat steeds beter onder controle, maar ik haaaat het om rood te worden, terwijl het helemaal niet zo erg is eigenlijk, de wereld vergaat niet, maar ja toch he....
Beetje late reactie, maar ja hier zitten dus haaien! Wel een eindje uit de kust, maar ze zitten hier wel degelijk! Dat maakt het ook extra eng hier in zee..., maar de mooie groen/blauwe kleur van de zee kan je echt niet weerstaan hoor hier! Aruba heeft 1 van de mooiste stranden, maar daar kom je zelf nog wel een keertje achter misschien !
het eerste wat gelyk in me opkomt is: angst voor WESPEN... en niet zo'n klein beetje ook wil er graag vanaf, maar ja verder ben ik niet echt bang voor overgeven, maar heb er wel een ontiegelyke hekel aan, dus als ik het even voorkomen kan.....(of is dat hetzelfde als bang zyn voor? ) voor de rest weet ik zo ff nix....
Ik heb een balonnen angst... Ja, echt waar Verder vind ik vreemde mensen bellen eng maar ik doe het meestal wel. En ik ben bang voor medische dingen bij mezelf: infuus, bloedafnemen, noem maar op. Nog nooit gebeurd verder hoor, gek genoeg. Dat wordt nog wat als ik ooit zwanger mag raken/bevallen Overgeven probeer ik ook altijd uit alle macht te voorkomen. Ik kan het geestelijk onderdrukken, hoe ziek ik ook ben. Ik had een keer voedselvergiftiging, ben dagen dood en doodziek geweest. Een normaal mens kotst een keer en het is over. Of laat zijn maag leegpompen. ikke niet [-X Ow en hoogtevrees, heb ik echt last van, balen vind ik dat.
ik heb een panische angst voor slakken, ben er echt wel bang van. Begin te huilen als ik ze zie en verstijf helemaal geen idee hoe dat komt, heb het al zolang als ik me kan herinneren... Die met een huisje gaan nog (alhoewel :-? ) maar naakstsslakken, gohoh... En m'n jongens plagen me zo graag met die enge ondingen hé "mama, kijk eens wat ik in de tuin heb gevonden?" Staan ze daar met zo'n walgelijk ding in hun handen en dan gil ik me te pletter, vinden ze zohooo leuk :-?
Nou ik heb ook een waslijst Fobie voor spinnen Fobie voor het donker uit angst dat ik een enge geest zie.Ook als ik in bed lig met mijn vriend durf ik niet de kamer rond te kijken..dadelijk zie je iets engs.. Fobie voor liften Fobie voor gorilla's? heel weird maar ja Fobie voor ruimtes met maar weinig uitgangen en propvol met mensen en weinig zuurstof voor je gevoel.. Fobie voor wespen Fobie voor vreemde mannen op straat die je aanspreken dat je een lekker ding bent ofzo..ben vroeger een gestalkt.
Knap van je. Ik geloof dat je de pagode bedoelt. De pegasus is namelijk de houten achtbaan. Maar evengoed heel knap want de Pagode is ook eng!