Waterafstotende hoes voor achterbank auto.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De titel zegt het al, ik zoek een waterafstotende hoes voor op de achterbank.
    Het enige wat ik nu kan vinden is een hoes van stof of zo'n groot hondenkleed wat gelijk alles op de achterstoelen bedekt.

Ik zoek dus dit, maar dan waterafstotend.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dank je wel voor je reactie. Die had ik dus ook, want bestel altijd bij zooplus mijn hondenvoer.
    maar ik wil dus zo'n hoes waarbij ik de autostoeltjes van de kids nog kwijt kan.
    We hebben sinds gister een nieuwe auto en willen de bekleding graag schoon houden.
    In de vorige auto heeft Levi een keer in zijn stoeltje geplast, dit is er doorheen gekomen en dus in de bank getrokken met als gevolg dat je als het warm wordt zijn plasgeur rook.

Kan natuurlijk ook gewoon een stoffen hoes nemen en dan vuilnis zakken eronder ofzo als dat niet gaat glijden....

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geen idee wat je met een molton kan doen haha
    Heb wel zo'n waterafstotende molton voor bedongelukjes,maar ja die zijn 20 euro dus om die nu te verknippen
    Van die ene Kerbl is het wel handig dat hij af te ritsen is,maar zou hem dan moeten dubbelvouwen ofzo omdat ik hem niet helemaal doorlopend wil naar de voorstoelen.

Plassen is trouwens een keer voorgekomen tijdens het slapen in de auto, maar ja voor het nog eenkeer gebeurd of straks bij Elin

Geloof dat het nog best lastig te vinden is :S

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    die bovenste hoes verkopen ze bij kinderwalz

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet ik, daar heb ik hem ook gevonden ;) Maar die bestaat volgens mij gewoon alleen uit stof. En ik zoek dus iets dat geen vocht doorlaat

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    volgens mij is de bovenkant van een soort foam en de rest van stof(zwarte gedeelte)

ik heb gewoon een honden autokleed erin, houd meeste vocht direct vast (natte zwemmende honden) zo blijft de bank droog
    en anders een watervaste molton?

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kaatje@
    Is het al gelukt?