mijn kindje (/foetus) beweegt ook veel en actief. Volgens de vk is dat alleen maar een goed teken, dat het gezond en happy is, dus ben er alleen maar blij mee valt me op dat veel van jullie toch de ervaring hebben dat het kindje na de geboorte een zelfde activiteit/temperament heeft, ik heb vooralsnog begrepen dat het verder geen voorspeller hoeft te zijn en dat een kindje dat druk was in de buik ook een rustige baby kan zijn.
Ik ben nu zwanger van een kindje wat ik met 13wk1dg al voelde bewegen en sindsdien voel ik het elke dag! Soms denk ik ook: "Slaapt dat kind nooit??!!" Dat gaat nog wat worden als de bewegingen straks sterker worden.... Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik 'm lang niet zo veel als nu. Het was een hele rustige baby in mijn buik en de 1e 6 maanden na de geboorte bleef hij ook behoorlijk rustig. Daarna ging hij alles inhalen en inmiddels is hij druk-druk en nog eens druk!
Ja dat klopt.. hij is nog geen 17 maanden maar kan uren bezig zijn met van alles.. soms zit ik er maar voor spek en bonen bij Het enige nadeel is wel dat hij regelmatig gefrustreerd is omdat hij al veel meer wilt dan hij kan
Thirza bewoog ook de hele dag door en die voelde ik dus ook al bij 14 weken. Helemaal op het laatst van de zwangerschap ging ik haar iets minder voelen, toen ging ze blijkbaar toch al een beetje in een ritme van meer slaapjes houden ofzo. En ze is nog steeds een beweeglijk kind. Niet druk, gewoon beweeglijk. Ze kan wel heerlijk stilzitten en bij me hangen ook, (alhoewel dat nog niet zo vreselijk lang is, maar dat hoort ook gewoon heel lang bij de leeftijd natuurlijk ).