hoi hoi Ik ben morgen 29 weken zwanger maar voel sins afgelopen zaterdag mijn kindje niet heel vaak meer heel af en toe voel ik nog een klein schopje. maar niet meer zo actief als tijdens de eerste weken. ook heb ik zelf erg last van me buik stekende pijn onder in mijn schaamstreek... Hier door ben ik erg onzeker en kan ik niet genieten van de zwangerschap. is dit normaal ?? Liefs
Hoi Sabrina, Ik weet wel dat het kindje rustiger wordt namate de zwangerschap vordert.. Sinds een week heb ik ook steken in mijn schaamstreek , dit komt volgens mij vk omdat de kleine aan het indalen is, of dit bij jou hetzelfde symtoom is weet ik natuurlijk niet omdat je minder ver bent! Als je te onzeker wordt/bent moet je gewoon contact opnemen met je vk hoor, daar zijn ze voor Succes meid!
meis breng je urine weg voor blaasontsteking ik heb het nu ook en voelde de kleine ook watminder.. heb je ook pijn bij het draaien in bed en een beetje pijn aan de rechterkant van je onderrug???
Pijn bij het draaien is bed is idd ook wel aan de orde nu je het zegt. Verder moet ik niet heel vaak naar de wc maar wel elke dag het gevoel dat ik plassen moet. Ik heb in het begin een blaasontsteking gehad. ( 12 weken) en ben met 16 weken nog eens getest maar toen was er niks aan de hand
Bij mij bewoog het kindje tussen de 29-30 weken ook heel weinig, heel apart, na 30 weken was het opeens een enorme drukte in mijn buik. Stekende pijn in de schaamstreek kan ook bekkenpijn zijn (dat is het in ieder geval bij mij). Lijkt een beetje op blaasontstekingspijn en als ik langer door loop begint het ook een soort van drukkende menstruatie-achtige pijn te worden. Zodra ik rust neem en ga liggen gaat het beter. Ik zou zeggen, vraag de vk of je even naar het hartje mag luisteren en laat je urine controlere bij de ha! Als er niks aan de hand is houd bekkenpijn dan in je achterhoofd Succes!
ja ik had verder nergens last van als alleen pijn in mijn rug en onderbuik en echt flinke pijn ja.. ook helemaal niet veel plassen ook geen pijn bij het plassen dus ik vond het ook gek maar nu weet ik wel waar die buik en rugpijn vandaan komt..
He Sabrina mijn gyn heeft me er vorige week op gewezen als je het minder als normaal voelt dat je moet bellen. Ik had ook niet gebeld, maar ze heeft me wel die week nog even aan de ctg gelegd toen ik op gewone controle kwam om te kijken of het kindje gewoon het goed deed. xxx Joyce xxx Joyce