Ik heb een vrouw in mijn hyves ( oud klasgenoot) die zwanger is van haar eerste kind! Ze was moeilijk zwanger en zat in de mmm. Maar de eerste weken was ze zo misselijk dat ze zowat iedere kotsbui op haar WWW te lezen was! Daar werd ik al moe van en nu heeft ze last van jaar bekken ze is 17 weken, en wel 3/4x per dag hoeveel pijn ze wel niet heeft en ook veel persoonlijke berichtjes van haar met haar geklaag dus er echt overheen lezen lukt niet ik wil haar eruit hebben ik zou her haast depressief van worden, heel zielig voor haar maar ik hoef er niet iedere dag tegen aan te kijken! Wie weet hoe het moet! Want ik ben een leek met computers!
Heel simpel: naar haar profiel gaan en dan links (onder haar foto) staat een rijtje met opties. Daar staat tussen: verwijder als vriend. Succes!
Wil je haar echt uit je vriendenlijstje verwijderen of wil je gewoon haar www-updates niet meer op je home-pagina zien?
Je kan trouwens ook haar buzz uitzetten. Op de homepage staan die www's. Dan klik je op dat kruisje naast haar www en hoef je haar berichten niet meer te lezen, maar verwijder je haar niet.
Of je lijst met vrienden aanklikken en dan rechts boven het kader met alle personen op "Vrienden beheren" klikken. Dan komen al je vrienden op een rij te staan met daarachter "Opties". Als je hier op klikt, kun je op "Vriend verwijderen" klikken.
Ie wist niet dat ik haar www ook kon uitschakelen, dat scheelt ookal krabbelde ze ook dagelijks over hoe slecht het met haar gaat maar die www's zijn het ergst! Heel erg bedankt.