Inmiddels ben ik 16 wk zwanger. Bij de 12 wk echo kwamen ze erachter dat ons kindje allemaal vocht om het hoofdje rug en billetjes. Allemaal onderzoeken gehad Vlokkentest bloedond. Geen oorzaak te vinden. Heb toen ook een bericht geplaatst Over hydrops foetalis. We hebben nu elke week een echo. Om te kijken of het vocht is afgenomen En het hartje nog klopt. Organen tot nu toe allemaal goed. En geen decompensatie van het hart. Nu zijn de lymfeklieren vergroot. Op echo duidelijk te zien. Oorzaak hier Van weten ze nog niet. Wie heeft dit ook mee gemaakt. Opgezette lymfklieren en daar Door oedeem in de nek. Oedeem is nu 16 mm. Het is zo spannend, hopelijk trekt het weg.
Meid, ik kan het niet vaak genoeg zeggen..... Ga voor een second opinion naar leiden. Hier hebben ze onze dochter goed geholpen en is kern gezond! Heel veel sterkte!
Daar heb ik al contact mee gehad. Ze kunnen op dit moment niks doen qua behandelingen. Omdat er verder nog geen afwijkingen zijn. En nog geen oorzaak bekend is. Helaas..