Hoi Dames! Wie heeft dit ook gezien op Nl 1... Ik vond 't wel heel intressant om te zien hoe mensen leven in zo'n kampjes, maar aan de ene kant vond ik 't niet lijken of ze er al jaren stonden, vond de woonwagens te nieuw en de douche ook, wc wat minder haha maar even goed leuk om eens 'n andere kant te zien van mensen met culturen ik hou dr wel van... En jullie?
ik heb het ook gezien. heeft iemand ook gehoord hoe die violist heet? het grappige is die man komt al jaren bijons in de winkel
Ik vond het een verschrikkelijk programma brr Niet voor het een of ander, maar ben ik de enige die denkt dat Frans Bauer biseksueel/homoseksueel is ? in mijn omgeving valt het iedereen op, ik vind hem echt "verwijfd" Niet dat dat erg is ofzo, maar hij lijkt me nou niet bepaald 100% hetero, ook al is hij getrouwd en heeft hij 4 kids
Ahh dat is toevallig dan! Nee naam eigelijk niet op gelet hoe die heette, iedere eek komen er bekende nederlanders daar heen ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen
Nou nee ik vind Frans Bauer niet verwijfd ofzo, mag hem wel hij is toch al jaren gelukkig getrouwd lijkt me..
@Daantje: ik begrijp wat je bedoelt! Frans is een gruwelijk zacht ei! Gelukkig heeft ie zo'n leuke meid als Mariska getroffen, die heeft daar echt wel de touwtjes in handen volgens mij...en houdt hem wel op het rechte spoor. Ik denk ook als Frans zich wat meer had ontplooid in de liefde, dat ie idd wel eens een vriendje had kunnen hebben haha. Ik vind Frans trouwens wel een hele leuke man. Heb het programma helaas gemist (moest werken) maar ik ga zo eens ff terugkijken denk ik.
Haha vooral hoe hij straks " heb je even voor mij" aan het zingen was in die kring met van die wapperende handjes en bewegingen, toen vond ik het echt overduidelijk , ook zijn zang vind ik verwijfd man en ouders zeiden het ook al meteen haha Qua persoon vind ik het een leuke man, heel symphatiek, alleen zijn zang vind ik vreselijk met die verschillende toonhoogtes