Ik heb een berichtje geplaatst dat heette: niets binnen kunnen houden. Ik wilde deze nog aanpassen maar dat ging niet meer. Sinds gister heb ik ook bloedverlies. Niet in een inlegkruisje maar puur bij het naar de wc gaan. Vooral bij het afvegen zit er bloed vermengd door de afscheiding. Het zijn geen bruine veegjes maar echt rood bloed. Gisteravond was het weer bijna weg, vanmorgen ook maar net was het weer duidelijk aanwezig. Ook heb ik gisteravond 'slijm' (dikke afscheiding met roze gloed van bloed) bij mijn urine verloren. Wat is dat en waardoor komt het? Doordat ik erg last heb van mijn darmen heb ik wel buikpijn/krampen en kan ik geen onderscheid maken of er krampen tussenzitten die op een miskraam duiden. Kunnen jullie me wat meer duidelijkheid geven? Moet ik me op het ergste voor bereiden dat dit mis gaat of zegt dit nog niets? Als een symptoom zoals misselijkheid opeens verdwenen is, betekent dit iets?
Hoi Nathalie6, een beetje bloed met slim bij het afvegen is op zich niet erg. Ik snap dat je het onderscheid tussen de krampen in je buik niet zo goed meer kunt maken. Maar houdt je de komende tijd maar eens even heel rustig. Ik denk niet dat er iets mis zit, maar houdt jezelf nogmaals goed in de gaten. en het verdwijnen van de misselijkheid zegt niets over het misgaan van een zwangerschap. Bij de meeste zwangere vrouwen verdwijnt de misselijkheid gelukkig. Groetjes Brigitte