Hallo, Vorige week donderdag heb ik een termijnecho gehad. Daar verdween de foetus telkens uit beeld. Is dat al wel normaal voor een zwangerschapsduur van 9 weken en 3 dagen? En hoe kan dat dan. Er is trouwens ook niet gezegd waar de placenta zat en of ie er goed uitzag. Dat vond ik ook een beetje raar. Groetjes!
HOihoi, Ja dat kan inderdaad dit is ook afhankelijk van hoe de echokop word gehouden.De echoscopiste bekijkt de gehele baarmoeder en daardoor verdwijnt het kindje soms uit beeld.De ligging van de placenta kan met dit termijn nog niet bepaald worden dat gebeurt bij de 20 weken echo,dat is dus niet zo raar. Imke
Dankjewel voor je antwoord. Dat van die placenta, dat wist ik niet. De vorige zwangerschap had ik een echo met 8 weken en 4 dagen en daarop zag je toen 3 bolletjes. 2 van de foetus en de andere was de dooierzak (ik geloof dat ie dat toen zo noemde). Daar zou dan waarschijnlijk ook de placenta komen dus vandaar dat ik het nu vreemd vond dat ie er niets over zei... Groetjes!