halo verloskunidige, Ik werk in de zorg en nu krijg ik (nu al) steeds last na 4 uurtjes van mn bekkenbodem spieren en rug het voeltalsof ik net bevallen bent ,alsof alles zo naar buitenkomt ,heel vervelend en een beetje pijnlijk. Moet dan ook echt gaan zitten maar als ik opsta is het er meteen weer. Heb daarbij ook pijjn in mijn onderrug en pijnlijke zenuwscheuten door mn rechterbeen Is dit mn bekkenbodem spier? ik span het dan vaak aan maar dat is ook niet te doen om die 4uur lang te spannen.Heb het voormanelijk als ik werk omdat dat 8uur lang lopen tillen hurken en staan is. Wat kan ik hiermee?
Hoihoi, Dit is inderdaad je bekkenbodem, het beste is om hiermee naar de fysio te gaan,D ie kan jou specifieke adviezen en oefeningen geven. Doen hoor! want je moet nog een tijdje door met dit lichaam! Imke
Het kan dus verder geen kwaad en hoe zit dat verder in de zwangerschap? Heb als ik werk (in de zorg) na een paar uur erge last en moet dan echt gaan zitten van de pijn alsof er iets uit gaat vallen.