Foetushouding draagdoek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by nena88, Sep 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

Nov 12, 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zown bykay doek aangeschaft maar vind het nogal onduidelijk hoe haar beentjes erin gaan. De beentjes zijn dus opgetrokken maar hoe weet ik dat ze goed liggen en niet bekneld? Misschien iemand met een betere uitleg dan wat er op youtube staat?

2. nena88

nena88 Bekend lid

Nov 12, 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukt hoor haha

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg m morgen ook binnen, was t lastig dan?

4. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

Oct 21, 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Knietjes moeten altijd hoger dan de billen, maar dat doen baby s automatisch. Draagse!

5. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Als kleintje doe je de knietjes helemaal opgetrokken omhoog, en dan de voetjes naar buiten deed ik altijd. Dus echt als een kikkertje. Als ze iets groter zijn kun je de beentjes er uit laten hangen, doek door de knieholtes!

6. flippo

flippo Actief lid

Dec 3, 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    in de kikkertjes houding lag ze altijd lekker. wel merkte ik soms dat ze hevig ging huilen als ik haar eruit haalde. ik vermoed toch dat er dan tintelingen in haar beentjes kwamen (dus dat de bloeddoorstroming niet echt goed liep in de draagdoek). ik was blij toen ik haar beentjes erbuiten mocht laten hangen, toen had ik dit probleem niet meer.

ik gebruik hem nu nog steeds (14 maanden) en we genieten er allebei van!

7. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ooh heerlijk! Ik vind het zo'n fijne doek dat ik hem af en toe ook nog gebruik (wordt wel zwaarder voor mn rug). Veel draagplezier :D

Share This Page