Ik heb zown bykay doek aangeschaft maar vind het nogal onduidelijk hoe haar beentjes erin gaan. De beentjes zijn dus opgetrokken maar hoe weet ik dat ze goed liggen en niet bekneld? Misschien iemand met een betere uitleg dan wat er op youtube staat?
Als kleintje doe je de knietjes helemaal opgetrokken omhoog, en dan de voetjes naar buiten deed ik altijd. Dus echt als een kikkertje. Als ze iets groter zijn kun je de beentjes er uit laten hangen, doek door de knieholtes!
in de kikkertjes houding lag ze altijd lekker. wel merkte ik soms dat ze hevig ging huilen als ik haar eruit haalde. ik vermoed toch dat er dan tintelingen in haar beentjes kwamen (dus dat de bloeddoorstroming niet echt goed liep in de draagdoek). ik was blij toen ik haar beentjes erbuiten mocht laten hangen, toen had ik dit probleem niet meer. ik gebruik hem nu nog steeds (14 maanden) en we genieten er allebei van!
Ooh heerlijk! Ik vind het zo'n fijne doek dat ik hem af en toe ook nog gebruik (wordt wel zwaarder voor mn rug). Veel draagplezier