1e verjaardag!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jo86, Sep 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo86

Jo86 Bekend lid

Apr 16, 2009
    658
    0
    0
    Mijn dochter wordt over een aantal weken 1 jaar en ik heb zojuist de uitnodigingen besteld!

We vieren het tussen 10 en 14 uur en hebben familie & vrienden uitgenodigd...maar nu zat ik te tellen en kom ik op 39 volwassenen en 14 kinderen (inclusief ons zelf en onze twee dochters)...

Ik weet natuurlijk niet of iedereen komt, maar is dit te druk denken jullie? We doen het gewoon in huis en zit nu nog even te bedenken hoe ik dat eigenlijk ga doen...

Hoe hebben andere dit gedaan die ongeveer een gelijk aantal mensen hebben uitgenodigd?? Ik wil het niet in twee keer vieren en uitnodigingen zijn al besteld, dus dat zijn geen opties meer :) liever graag tips hoe er een leuk en gezellig feestje van te maken!

Groetjes!

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Tja, dit probleem hebben wij dus ook met de verjaardag van onze zoon.

Een grote familie, veel kinderen en wij hebben dus in huis niet zoveel ruimte. De eerste 3 verjaardagen waren écht smooooooordruk en ik zit echt enorm te twijfelen hoe we het dit jaar gaan doen.
    Onze dochter wordt in de zomer 1 (volgend jaar pas) dus dan gaan we buiten zitten (grote tuin) en bij slechter weer zetten we een partytent, maar onze zoon is dus in november jarig ;)

Iedereen komt hier altijd om de een of andere gekke reden om dezelfde tijd (het ene jaar allemaal om 11 uur in de ochtend, het jaar daarop allemaal om 15 uur 's middags :( haha) en we hebben dan dus ook echt niet genoeg zitplaatsen.
    (We telden op een gegeven moment 22 volwassenen en 9 kinderen en dat allemaal in 1 huiskamer.. :$)

En dit betekende dus dat er tuinstoelen in de kamer kwamen te staan, dat iedereen opgepropt moest zitten en het was écht smoordruk. Ik heb geen seconde even kunnen zitten of met iemand kunnen praten haha.

Wij zitten er nu dus aan te denken om mensen te vragen om een beetje verspreid over de dag te komen. Dus een gedeelte in de ochtend, een gedeelte in de middag en dan 's avonds met een stuk of wat samen eten en nog even lekker borrelen.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Voor de kinderen een speelhoek en buiten wat speelgoed wegzetten bij droog weer.. Op tafel een buffet zetten met drank/koffie/thee kan en hapjes.. En voor de volwassen sta tafels.. Voor oma en de mensen die slecht ter been zijn wat zitplaatsen in de voor kamer..

Zo kan ik hier met onze verjaardagen met gemak 25 man kwijt en nog een stuk of 7 kids..

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Is een tent huren geen optie? Wij hebben met mn vriend zn verjaardag van iemand een grote tent geleend. Zaterdags voor vrienden sta tafels er in, zondag voor familie gewone tafels!

5. Jo86

Jo86 Bekend lid

Apr 16, 2009
    658
    0
    0
    Hebben niet echt een grote tuin waar een tent in zou kunnen, lijkt me ook zo koud. Statafels zat ik wel aan te denken inderdaad en speelhoek is ook goed idee.
    En nog even leuke hapjes bedenken!

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Nou succes er mee:) komt allemaal goed :)

Share This Page