Nou dat is het zeker zeg, wat een zooitje! Ik kan me toch herinneren dat het volgens mij niet altijd zo'n zooitje is geweest...! Je moet hier gewoon de spulletjes die je zoekt uit dozen vissen tussen BERGEN met andere rotzooi, het lijkt het waterlooplein wel
De dingen bij kruidvat staan vaak idd rommelig. Was vanochtend eerst naar kruidvat in de a'damse poort geweest. Kwam ik daar hadden ze de flesjes en drinkbekers niet. Had toen maar een winnie the pooh pyjama en spuugdoekjes gekocht en de tutlap van teigetje die wilde ik ook hebben. Ben daarna samen met me vriend naar het kruidvat in amstelveen geweest en moest daar echt zoeken tussen een hele hoop andere spullen voor een fles en drinkbekers. Maar het is me toch gelukt hen zelfs nog een speentje van teigetje gekocht Het is wel raar trouwens dat sommige dingen al uit verkocht zijn voor dat de folder in gaat. Me moeder had gisteren bij het kruidvat in almere muziekwijk al een boxkleed en flesjes gekocht.
Ik haal altijd wel dingen uit de aanbieding bij kruidvat en ik vind de kwaliteit juist wel heel goed. Bij ons is het inderdaad ook een grote zooi en moet je je een weg bannen voor je ergens komt, maar ze hebben altijd de baby spullen uitgestald in de rekken en je kan altijd vinden wat je wilt. En de winnie en bambino spullen vind ik altijd heel erg leuk. Maar helaas is azra nu een maar 92/98 dus net iets te groot voor de winnie collectie Maar vindt het hele leuke spullen en een goede kwaliteit
ff een tipje... in de zeeman folder stonden ook spullen van winnie the pooh... ik ben zelf verliefd op winnie the pooh maar ik ga nog maar niks kopen... ik zit pas in ronde twee!
nou ik was zo geinspireerd door jullie dat ik ook maar even ben gaan kijken. heb 2 rompertjes en een pyjama. heel schattig. geniet van alle spulletjes!
hihihi ik had al wat spulletjes van winnie, terwijl ik nog niet eens zwanger was, maar vind het leuk spul. Nu gisteren maar weer ff flnk ingeslaan, 3 pyama's, 6 spuugdoekies, 4 rompertjes en een boxklees, antilekbeker. oeps.......
oeee ik was ookal zo erg, lekbekers, flesjes, speentjes, en een boxkleed van winnie de pooh. Alles mooi netjes in de tas, en als het kamertje klaar is en het bijna zover is dan lekker alles te voorschijn toveren
De pyama's vallen heel groot, ik heb een 86/92 gekocht voor een ventje met maat 98 en hij past het hoor !
De pyama's vallen heel groot, ik heb een 86/92 gekocht voor een ventje met maat 98 en hij past het hoor ![/quote] Dankje ga straks wel ff kijken, als ze nog wat hebben hihi
Aquarius: Jullie krijgen die folder tenminste optijd, wij krijgen die pas woensdagavond, en als ik dan donderdags tijd heb om te gaan is vaak het leuke spul al weg! Nou jullie krijgen tenminte de folder, wij helemaal niet, terwijl er 2 in de buurt zitten, maar jah ga wel ff kijken! wel leuk dat winnie the pooh, ik had laatst al muurdecoratie van winine the pooh gehaald bij de Karwei, ook heel leuk!! groetjes..
Ze hebben nu op alle textiel 50% korting... Heb hele leuke spullen gekocht! Aangezien het nu 95% zeker is dat we een meisje krijgen heb ik ook wat roze gekocht; rompertjes met vlindertjes, pakket van 7? rompertjes in wit en roze, een (bad)omslagdoek, een lichtroze fleece deken met felroze vlinders en nog 2 paketten met rompertjes. Dit alles voor maar 13,- bij elkaar! (bij de Zeeman had ik trouwens ook nog gekocht, daar hebben ze pyamaatjes voor 1,-)
@klaasje9 waarom kijk je dan niet gewoon op internet ? en meld je je aan voor de nieuwsbrief dan krijg je steeds de folder via je emailbox kan je er ook niet meer naast vissen
Ook hier een koopverbod Trek ik me wel niets van aan hoor... Tis gewoon de warmte die me tegen houdt om de deur uit te gaan
hahahah een koopverbod, ben benieuwd of mijn manneke dat strakkies ook zal hebben na een aantal weken, nu heeft hij het 'nog' niet. Hij zei wel vorige week, toen ik opnoemde wat we allemaal nodig hebben, zo van hebben we dat echt allemaal nodig. Ja man tuurlijk