Foldervreugde

Discussion in 'De lounge' started by CherryAyden, Apr 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hahahaha ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat doet...;)

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Ik wacht nooit tot de folders er zijn. Ik kijk altijd op zondag op folderplaats.nl. Dan pak ik een bloknote erbij en schrijf ik per winkel op wat ik ga kopen. Maar wel alleen de dingen die ik echt nodig heb of die ik echt heel leuk vind (moet het wel echt een goede aanbieding zijn)
    Verheug me elke keer weer op de zondag:)

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    :D Net ik.

Geweldig de HEMA folder...schoenenreus en andere schoen:cool:en kleding folders..

Idd net een jarig kind, zoals je je dan voelt :)
    Naderhand liggen ze gauw in de oud papier doos..om in de vergetelgeid te raken en een grote ´´wathebbenweeenonwijzerotzooivanoudpaier´ irritatie te hebben..met een voornemen om komende week (wat al een jaar duurt) een nee-nee sticker te halen...Wat niet gebeurd omdat ik toch benieuwd ben naar volgende week..
    Soort van kraslot effect...Na elke elke keer 'zweren nooit meer te kopen..nieuwsgierigheid wint

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Haha, herkenbaar!
    Als manlief en ik naar bed willen op zaterdagavond om 23.30 uur ofzo dan blijven we nog even iets langer op om om 00.00 uur de bonus van de AH te kunnen bekijken. HAHA! Onze hoogtepunt van de week noemen we dat! :D:p

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

en nu hebben ze storing:x.....

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ja dat doe ik ook :D:D:D heeeeerlijk alsof er een kadootje in de bus valt.. stom he?? dacht dat ik de enige idioot was hiermee hihihi:D:D:D

7. Mama1978

Mama1978 Actief lid

Jun 10, 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, ik heb dat ook!

8. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha same here.

Inderdaad zo'n saai folderpakket is niks aan..
    Met alleen dixons, mediamarkt en dat soort winkels.
    SAAAAI!

9. Within

Within Niet meer actief

Hier nog 1! Hier komen ze vaak op maandag, zo niet kijk ik samen met mijn client op dinsdag alle folders door. Vind zij ook erg leuk! Eerst de minder leuke, alles met media gaat richting manlief en alles met schoenen, kleding of drogisterij gaat naar mij.

10. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik ook, ik heb welleens gehad dat ik met regelmaat een bepaalde stapel niet kreeg. toen heb ik gebeld en dit gemeld zo erg miste ik die folders haha, nu krijg ik netjes elke weer mijn folders....

11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    whaha ik heb ook eens gebeld...wij kregen de folders op vrijdag.......nadat alles in was gegaan!!! dus ik was het daar niet echt mee eens....kreeg gelijk en voila...na 2 dagen had ik het nieuwe pakket liggen op zondag...voor aankomende week. Dus in 3 dagen had ik 2 pakketten door te lezen!

Oh trouwens, ik lees die bij mijn moeder en vader ook altijd hahaha, want die hebben soms heel andere leuke folders erbij (naast hema,blokker enz)

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    mijn favorieten zijn trouwens de kruidvat, xenox, hema, praxis, gamma, en de babywinkels :D:D

13. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    toen ik nog thuis woonde keek ik ze ook altijd! en nu nog als ik x thuis ben en mn ma heeft ze nog...Jammer dat ze op schepen niet bezorgen:D

Share This Page