schijnzwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thenise, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraag want ik snap er echt helemaal niets meer van. Ik heb altijd (ben 5 maanden gestopt met de pil) een cyclus van 28 dagen. Afgelopen maand was ik 5 dagen over tijd. Normaal ben ik rond de 5 dagen ongesteld, afgelopen maand maar 2. Ik had de week voor mijn od alle klachten die daarbij hoorden maar werd dus niet ongesteld. De dagen voor ik daadwerkelijk ongesteld werd had ik helemaal niets meer aan klachten. Ik had getest en deze waren negatief. Nu is het zo dat er weer allerlei klachten spelen die ik eerder deze maand ook had;
    honger, de hele dag door
    misselijk na het eten, niet overgeven hoor
    Rug pijn vooral onderrug
    Borrelende buik
    Aders op mijn borsten
    Opgezette borsten, zelfs straie
    Opgezette buik
    Moe, heel erg
    Het klinkt echt raar, maar ben ik iets van schijn zwanger, kan dat?
    Die 2 dagen dat ik ongi was, was de eerste dag wel veel bloed de 2e echt veel minder.
    Herkent iemand dit?

Xxx

2. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit komt inderdaad ook voor bij mensen.
    Meestal bij vrouwen die er te veel mee bezig zijn volgens mijn dokter!
    Maar het kan ook nog door het ontpillen komen,de 1 is er snel vanaf en bij de ander duurt het even!
    Succes!

4. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bizar eigenlijk! Ik ben er (vind ik zelf) niet echt heel erg mee bezig, alleen toen ik over tijd was, was ik er even mee bezig. Gaat dit vanzelf weg? Het is namelijk behoorlijk vervelend. Het kan niet toch stiekem zo zijn dat ik echt zwanger ben he gezien mijn afgelopen ongesteldheid? ;)

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ thenise: zelfs dat kan volgens mij nog wel, maar is niet heel waarschijnlijk gezien je nega test eerder. Schijnzwanger ben je denk ik ook niet, hoor. Ik kreeg zelf vorige maand ook grotere borsten en grotere tepels met aders. Je hormonen zijn ff aan t feesten van het ontpillen, zo klinkt het mij in de oren.

Wel vervelend, al die klachten, overtijd en nega test. Je kunt altijd nog testje wagen voor de zekerheid!!!

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Kan heel goed dat je schijnzwanger bent, een tante van mij had dat jaren gelkeden ook eens, ze had echt een buik van wel 6 maanden zwanger.........
    Als je het niet vertrouwd zou ik eens langs de ha gaan.....

Maar ja, misschien ben je echt wel zwanger en maak je gewoon weinig hcg aan......

Sterkte!

7. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schijnzwanger, ik loop er al de hele dag mee. Het is toch echt iets heel raars! En dat er ook echt en buik kan komen. @ mamasylvia, wat zat er dan in de buik van je tante?
    Over hoe lang kan ik weer een test doen? Afgelopen woe was ik ongi

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Geen idee wat er in haar buik zat...... lucht denk ik zo????
    En moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wanneer je weer zou kunnen testen.

Succes!!

9. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee bedankt allemaal

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    wanneer heb je voor het laatst getest dan? ik zou daar 14 dgn bij op rekenen en dan nog eens testen.
    En als je jezelf helemaal niet kan inhouden dan test je vandaag toch? ;) niemand die tegen je zegt dat het niet mag ;P

11. gemke

gemke Niet meer actief

ik denk dat ik er ook last van heb ..
    ik heb 1 jaar de prikpil gehad en ben daar sinds 1 maand vanaf
    nou duurt het vaak lang na een prikpil voor je weer vruchtbaar zou kunnen zijn maar ook dat is bij ieder verschillend
    het is echt niet mijn nbedoeling om zwanger te raken ..laat dat duidelijk zijn heb genoeg kids nu.

toen ik de prikpil gebruikte (net zoals bij de mirena) kreeg ik last van zwangerschapskwalen
    mijn buik zette op er kwam melk uit beide tepels en (wat kan volgens de bijsluiter van de prikpil) en had echt het gevoel zwanger te zijn..
    had nog meer bijwerkingen en ben daarom gestopt met die pil over op condooms dus geen hormonen meer voor mij

nu is het wel zo dat mijn man en ik onveilig gevreeen hebben vanaf het moment dat ik stopte (libido kwam dus ook langzaamaan terug) maar dacht dus zo'n vaart loopt het niet bij beide van mijn zwangerschappen duurdde het gemiddeld een half jaar voor ik zwanger raakte ..

in het begin had ik na het stoppen echt effe afkickverschijnselen van die prikpil die zijn nu wel weg inmiddels maar toch ik voel me kei zwanger krijg mijn broeken niet meer dicht ben in 1 week 2 kg aangekomen en borsten doen pijn heb een test gedaan deze was negatief ik baal ervan want het waren 2 testen van de etos en de eerst was helemaal mislukt teveel urine dus heb maar 1 x echt kunnen testen ...het zwangerschaps gevoel word met de dag erger ik voel me psies zoals ik mij voelde bij mijn andere zwangerschappen
    ik denk erover om naar de huisarts te gaan en het voor te leggen want volgens mij is dit een schijnzwangerschap misschien heb ik toch ook nog te vroeg getest ik heb gerekend vanaf het moment dat ik gestopt ben met die prikpil omdat ik sinds het gebruik van die prikpil geen menstruatie meer had gehad en nu dus nog steeds niet ...
    maar ik weet ook heel goed dat als je vroeg in de zwangerschap zit (althans bij mij) je bijna geen sympthomen hebt
    ik had alleen het gevoel verder niks als ik mijn buik zo zie zou ik veel verder moeten zijn zo rond de 20 weken zelfs ik vraag me af ik weet dat het hcg hormoon afneemt bij een gevorderde zwangerschap zou het ook kunnen dat ik al zwanger was tijdens de prikpil en dat de zwangerschapstest om die reden ook negatief is het hcg verdwenen

Deel Deze Pagina