hoi meiden, ik weet dat jullie me ook niet kunnen helpen maar soms is het zo lekker om even alles van je af te schrijven. ik zit vandaag op dag 9 na de iui op dag 6 & 7 na de iui heb ik op bed gelegen, de rug en buikpijn die ik had ging nergens meer over en ook was ik misselijk en had ik de hele avond en nacht koude rillingen en zweten (temp niet opgemeten) gisterenavond had ik wat bruinverlies en vanmorgen was dat helder, toen ik net thuis kwam was het weer bruin, ik kan het nog geen menstruatie noemen want ik heb niet de bijbehorende krampen die ik normaal wel altijd heb en ik zit pas op dag 9 na de iui normaal ga ik op dag 13 bruin verliezen en op dag 14 of soms dag 15 komt het pas echt los. ik belde vanmorgen naar het ziekenhuis en hun gaan er vanuit ( zonder dit te checken) dat het gewoon mijn menstruatie is die eerder is, ik kan niet testen want ik heb 11 dagen geleden pregnyl gespoten en ik ben 1 van de gelukkige waarbij het zeker tot dag 14 zichtbaar is op een test Hun vinden dat ik vandaag gewoon weer op cd 1 zit, en dat ik zondag weer moet beginnen met de gonal ik heb ergens in mijn achterhoofd een stemmetje wat zegt dat ik dat niet moet doen omdat het misschien wel een innesteling is geweest dag 6 of 7.. Geen idee wat ik moet doen, ga ik naar mijn gevoel luisteren en ga ik niet prikken, dan heb ik dus kans dat ik woensdag negatief test en ook nog eens een ronde over moet slaan of luister ik naar wat hun zeggen, en ga zonder na gekeken te worden of bloedgeprikt te hebben zondag gewoon weer beginnen? wat zouden jullie doen? Liefs Melanie
Poeh lastige kwestie zit je in. Ik snap je dilemma. Ik kan je wel zeggen hoe mijn redenatie zou zijn. Ik vind jouw omschrijving niet 100% bij een menstruatie passen en om die reden zou ik wachten en geen risico nemen. Zit je er naast dan mis je 1 cyclus, maar je hebt veel meer te verliezen als je wel zwanger bent en je gaat hormonen spuiten. Als je voor deze optie kiest kun je nooit achteraf veel spijt hebben. Succes
Idd een lastige situatie. Wat ik heb begrepen is een 'echte' menstruatie pas wanneer er helder rood bloed in het spel is. Misschien heb ik het mis hoor. Maar ik ben het wel eens met nellie, je verliest veel meer mocht je toch zwanger zijn. Een maandje langer moeten wachten zou ik er wel voor over hebben dan het nemen van een risico.
ik heb helaas nu rood bloedverlies :'( nog geen tampon nodig, kan het af met een maandverbandje..maar ik denk dat ik gewoon pech heb en mijn menstruatie deze ronde echt gewoon veel te vroeg is
Balen Mel . Maar je moet uitgaan van helder rood bloedverlies dat lekker op gang komt zoals anders ook bij je menstruatie zo is. Raar dat ze in het ziekenhuis zeiden dat je met bruinverlies al weer in een nieuwe ronde zit...
Weet je je basale lichaamstemperatuur van voor je eisprong? Anders kun je daaraan misschien zien hoe het ervoor staat. Ik duim nog even voor je door.