Hallo dames, Heb 24 november mijn iui gehad en heb pregnyl 5000 gespoten. Daarnaast heb ik drie keer 1500 pregnyl gespoten met als laatste dag 3 december. Nu heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Zou het van de pregnyl kunnen zijn of ben ik dan echt zwanger?!
Als je 3 december pregnyl hebt gespoten id dit nog echt van de pregnyl. Maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Nog even geduld
Ik heb dinsdagmorgen pregnyl 1500 voor het laatst gespoten en de een zegt dat het vijf dagen duurt voordat het uit je lichaam is en een ander zegt weer dat het drie dagen duurt. Wachten duurt zoooo lang;(
De halfwaardetijd van pregnyl is 33 uur. Dus na 33 uur is de helft van de pregnyl uit je lichaam. 33 uur later weer de helft daarvan etc. Na vier dagen zit je dan ongeveer tussen de 100 en 300 eh. Afhankelijk van hoe snel je lichaam het afbreekt. 3 dagen zijn uitzonderingen hoor Maar zoals ik al zei: Het betekent niet dat je niet zwanger bent, je kunt er nu alleen nog niet vanuit gaan. Spannend hoor, ik zal voor je duimen
Ik spoot op dag 9 na de IUI voor de laatste keer 1500 IE Pregnyl extra. Ik mocht twee weken na de IUI een test doen, dan was die Pregnyl eruit. Dus daar zaten vijf-zes dagen tussen. Het is dus een twijfelgeval. Ik zou even afwachten en over twee dagen nog eens testen. Succes!
Dank je wel. Ik ga maandag weer testen, mag dan ook naar de kliniek bellen voor de uitslag. Hoop zo dat het de pregnyl niet is.
Nee joh, 1500 niet hoor! Ik zou -maar dat ben ik- vanaf nu blijven testen. Mocht het inderdaad nog pregnyl zijn, dan zie je 'm de komende dagen vanzelf lichter worden.
Het moet in de gebruiksaanwijzing van pregnyl staan; ik had altijd 5000 en die had 10 dagen nodig. 1500 zal dan minder zijn maar het moet erin staan!