Onzeker!!! Maar ook blij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minous91, 18 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar dat werd ik niet:D
    Toen heb ik een zwangerschapstest gedaan!
    En... eindelijk voor het eerst na 20 maanden proberen verscheen er een streepje:D maaarr... deze was heeeel licht. Heb er toen nog 1 gedaan en hetzelfde verhaal. Omdat ik mijn mannetje wilde vertellen dat we in verwachting zijn en deze testen niet heel duidelijk waren heb ik vanmiddag een clearblue digitale test gehaald. Hierop stond ook zwanger 1-2 weken. Nu wist ik het zeker!! En wat zijn we blij!!

Ik voel nu alleen zoveeeeel onzekerheid opkomen. Omdat die andere twee testen zo licht waren... is dat wel goed?? Is de kans niet groot dat het dan alsnog mis gaat?! Pfff ben zo bang om dit blije gevoel kwijt te raken en te vroeg te juichen. Is dit herkenbaar?
    Morgen maar nog een testje doen...

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    De dag dat je ongesteld moet worden kan een test zelfs (vals) negatief zijn zo laag is de concentratie hcg in je urine. Een streep is een streep bij zwangerschapstesten! Doe overmorgen nog een test en kijk of de streepjes oplopen in donkerheid, dat is een teken dat het goed gaat.
    Enne... Gefeliciteerd!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Het is vandaag pas je nod dus grote kans dat ie vast mooi op zal lopen:)Wel denk ik dat een streep helemaal niks zegt over het verdere verloop. Zo had ik bv een knaltest maar is het uiteindelijk toch misgegaan. Vaak gewoon een kwestie van afwachten dus. Maar een streep is een streep en dat je zwanger bent is een feit! Van harte gefeliciteerd en geniet van het moment!

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    gefeliciteerd!
    ik had maandag ook een test gedaan, helemaal in shock..maar toch echt een streep.
    had een action test gedaan en had een vage streep, later nog een test gedaan en toch echt ook een streep...

ik heb meteen een afspraak bij de verloskundige gemaakt en mag 5 Januari voor een echo en zou dan 7 weken en 4 dagen zijn volgens mijn laatste menstruatie...
    en ben ook zenuwachtig! en onzeker... maar los proberen te laten en proberen te genieten, daar heeft het kindje het meest aan

5. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rosalynn, mag je zo vroeg al ja?! Ik mag pas 21 januari, dan ben ik 9 weken. Pffff duurt lang! Wil veel sneller meer zekerheid:D
    Ik geniet er ook volop van al een dag whahah. Maar hou toch de andere kant in gedachte op 1 of andere manier.
    Mijn teststreepje was nog niet donkerder vandaag. Heb net een kruitvat test gehaald 2 voor 5euro en deze was wel iets donkerder;) ik hou maar aan die cleaurblue test vast:D al was dat onbedoeld een extra gevoelige.

6. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot jessy dat het bij jou toch mis is gegaan. Pfff zou er niet aan moeten denken. Hoe ver was je? Weet niet wanneer het is gebeurd, maar sterkte nog!

Ik ga er zeker van genieten!

7. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pimpelmeesje
    Bedankt voor je positiviteit! ;)

8. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Mijn kV test op nod was ook heel licht! En de clear bleu zei ook zwanger!
    Zie onderschrift 😃
    Pas op een week na nod had ik een knaller met een action test!
    Dus geen zorgen meid

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik heb nooit een knaller gehad. Mijn dochter is inmiddels 23 maanden ;) Zelfs geen knaller op de MVM test!!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Een streep is een streep voordat ik met dit forum bekend was deed ik 1 test. Ik heb inderdaad ook wel eens heel vroeg knal testen gehad en dat zat niet goed. Laat je niet gek maken. Ik ben inmiddels moeder van 4 en iedere zwangerschap is anders. Of het goed zit zul je uitvinden in de aankomende weken hoe zenuwslopend het ook is.

11. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Licht streepje hoeft niet te betekenen dat het slecht is ;). Gewoon na een dag of 2 opnieuw testen, dan zal die vast wel opgelopen zijn. En clearblue was wel duidelijk toch, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina