Opgezette buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ecosa, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou, mijn eerste vraag dan maar.. Ik ben 9 weken zwanger en heb nu al last van een opgezette en pijnlijke buik. Is dit normaal? Ik ben soms wel eens bang voor een missed abortion en als ik dit soort dingen voel, wordt mijn angst groter..
    Ik mag a.s. dinsdag voor de 2e keer naar de gyn voor een inwendige echo. Ik ben zo bang dat we dit keer het hartje niet gaan zien kloppen.. Vreselijk gevoel is dit, ik weet ook niet waarom ik dit gevoel zo heb..

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Misschien komt het omdat je darmen trager werken dan normaal en daarom is je buik wat opgezet.

Probeer veel water te drinken, vezels, pruimen en kiwi's te eten. Het kan allemaal helpen hoor.

Ik begrijp je gevoel wel hoor, het is onzekerheid en die had ik toen ook omdat ik een miskraam had gehad maar blijf positief!

Sterkte met je gevoel.

3. Niet meer actief

het kunnen ook je darmen zijn die zo opgezet zijn!

4. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

ik heb dat ook heel erg. vooral 's avonds, dan krijg ik mijn broek soms gewoon niet dicht.
    volgens mij zijn dat inderdaad je darmen, ik heb ook erg veel last van opstipatie en lucht in mijn darmen.
    gewoon een zwangerschapskwaal volgens mij, dus je hoeft je geen zorgen te maken. ;)

groetjes, wen

Deel Deze Pagina