Hoi ik slik nu davitamin vit. B complex waar ook foliumzuur inzit. Nu schijnt het foliumzuur hierin te laag te zijn en over vit. b6 hoor ik ook wisselende verhalen of dit goed is of niet. Nu denk ik, dan alleen foliumzuur slikken? Of moet dit altijd in combinatie met vit. B 12? En maakt het merk nog iets uit? haha veel vragen !!
Ik slik zelf alleen foliumzuur en dan van de kruidvat. Als je daarnaast voldoende gevarieerd en gezond eet, is een aparte vitaminepil niet nodig. Als je wat minder gezond eet of niet zo gevarieerd, raadt mijn arts wel aan om naast foliumzuur nog b12 te slikken. Zowiezo is het altijd beter om dan enkel foliumzuur te slikken en daarnaast nog andere vitamines, omdat je dan zeker weet dat je de juiste dosis hebt. De hoeveelheid foliumzuur kan per preparaat erg verschillen.
Die van VSM. Maar da's meer mijn gevoel. VSM Mamma&Baby in een roze met witte verpakking en dan de zwangerschapsvitamines waar dus uiteraard foliumzuur aan toegevoegd is.
een tijdje terug wou ik ook foliumzuur halen maar wat blijkt... er zit lactose en en laat ik daar nu allergisch voor zijn ik slik nu Compleet Mama van Davitamon. hier zitten alle vitamines en mineralen in die je nodig hebt voor de gezondheid van de toekomstige kleine
bedankt voor de reacties ! Ik twijfel nu over vitamine B complex of davitamon compleet mama. Denk dat ik maar voor de laatste ga. Als het dan raak zou zijn kan ik daar ook mee door...