Duim duim, zou het dan toch gelukt zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gelukje7, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,

Ik denk echt dat het deze keer gelukt is. Ik wil niet te positief denken maar denk het echt.
    Ik zit in ronde 10, heb de laatste cyclussen zo rond de 35dagen gezeten. Vorige week woe naar gyn gegaan omdat het al wat langer duurt en ik diabeet ben. Toevallig zag ze op de echo mijn eì die op springen stond volgens haar. en we hadden al heel netjes om de dag seks dus daar gingen we mee door. De volgende dag kreeg ik pijn links, duidelyk me ei, deze voel k namelyk goed. Nu sinds 2dgn grieperig gevoel maar geen koors en voelt niet als de echte griep. en vanmorgen dacht ik al, k heb het gevoel dat k zwanger ben. En vanmiddag kwam veegde ik donker, roestig bloed mee en heb k baarmoederkrampjes. soms vervelende steken. ongi kan t egt niet zijn, want zou pas 25aug zijn. Wat denken jullie? k denk t namelyk echt, ik heb zon gevoel. Het zal toch geen vmk zijn? Wanneer kan k testen? Veel vragen maar dit bloedinkje heb k nog nooit gehad.
    Groetjes gelukje7

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Het zou goed een innestelingsbloeding kunnen zijn! Je zit nu 7 dagen na je ei dan toch? Ik zou sowieso wel 1 tot 1,5 week wachten met testen! Maar de bloeding klinkt hoopvol in ieder geval! Succes dr mee!

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Je zegt zelf al dat je menstruatie de 25ste zou moeten zijn, nou vanaf dan kun je testen.
    Met 2v5k zou je evt. 4 dagen daarvoor kunnen testen, maar dan kan de uitslag nog negatief zijn.
    Succes

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Spannend! even je nod afwachten :)

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Zou goed kunnen, ik zal voor je duimen meis :)
    Zou mooi zijn als je voordat je de MMM in moet stappen gewoon spontaan zwanger mag zijn!

6. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    @wendy88, 6 dagen na mijn eisprong, dus zou idd kunnen passen bij innesteling. Ik heb namelyk ergens gelezen dat je 5dagen na je innestelingsbloeding al kan testen. Maar k dacht altijd dat je je nod aan moest houden. Weet iemand dat?

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Spannend! Vandaag dus 6 DPO... De bloeding kan heel goed iets met de innesteling te maken hebben. ;) Krampjes en steekjes zijn ook positief.

En ze zeggen dat je zo'n 4-5 dagen na je innesteling kan testen, maar vergeet niet dat een innesteling meestal een aantal dagen duurt, dus mocht je negatief testen kan dat nog een reden zijn. ;)

En voor NOD gaan gewoon nog heel wat prille zwangerschappen verloren, vandaar dat ze aanraden te wachten. ;)

8. flotsje

flotsje Niet meer actief

klinkt goed!! spannend hoor! Succes met wachten...

Deel Deze Pagina