nou meiden na 7 dagen verlies ik vandaag op de wc rood bloed dus daar zijn ze die rot duvels nu ben ik als nog teleurgesteld oh wat baal ik verdorie
ikstop met de forums lezen en alles volgens mij maak ik mezelf gek zit nu op een cyclus van 45 dagen help wat moet ik doen ben ik wel vruchtbaar
zou het niet komen omdat we zoveel op het forum lezen dat we spaningen krijgen en dat zo onze ongi maar niet krijgen. dat de spanning het een beetje tegenhoud?
ja dat gevoel krijg ik ook je laat je toch enigzins meeslepen he ik ga er nu mee stoppen denk ik en ik zie het wel het bloedverlies is ook zo raar bij me het is direct helder en alleen bij naar wc gaan en zonet ging ik bnog effe kijken zat er niks in me verbandje maar wel met afvegen? ik word gek
ik kan niet eens me banner veranderen die gaat maar tot een cyclus van 38 dagen pfffffffffffffffffffffffffff aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry hoor maar ik zit erdoor heen ik was zo overtuigd dit keer alles wees erop
Meis, maak je niet zo druk joh! Geef het even de tijd. Mijn cyclus is ook lang maar dat neemt niet weg dat ik niet zwanger zou kunnen raken! Mijn vorige cyclussen waren ook tussen de 37 en 54 dagen...en nu zit ik ook al op dag 26 en moet ik mn ei nog krijgen...ik had ook liever een mooie korte cyclus gehad maar dat is nou eenmaal niet zo! Je moet gewoon positief blijven hoor! Waarom ga je niet temperaturen, zo kun je mooi je ei spotten en je kunt een beetje inzicht krijgen in je cyclus. Mij helpt het wel hoor... Dus niet gelijk in de stress schieten...geef het even de tijd wijffie!
Hoi hoi, Balen meid, zeker als je zelf goede hoop had. Neem vandaag lekker een baaldag, verwen jezelf maar eens goed en vanaf morgen weer met volle moed de nieuwe ronde in. Knuffel, Bibu !
oowww wat jammer! nu weet je in iedergeval waar je aan toe ben en kan je weer gaan klussen! Hopelijk is het deze ronde wel raak!