Weet het ff niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Demelza1982, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demelza1982

3 jan 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.
    Ik ben nieuw op dit forum en zal me even een beetje voorstellen.
    Ik ben Demelza, 32 jaar en gelukkige moeder van onze zoon van bijna 2 Dylan.

Wij willen graag een tweede kindje, dus heb ik op 26 sept mijn koperspiraal laten verwijderen.
    Tot zondag 7 dec ging alles goed met periodes.
    Zondag 7 dec ben ik gaan bloeden, werd sochtends wakker met bloed.
    Had zaterdagavond wel wat krampen enzo gehad, maar niks in de trend van ik ga ongesteld worden.
    Aangezien ik pas 16 dec ongesteld zou moeten worden is dit bloeden meer als een week te vroeg, terwijl ik hier nog nooit last van gehad heb.
    De rest van de week ben ik ma behoorlijk aan het bloeden geweest en de rest van de dagen nam het af en ging van 1 dag compleet weg tot weer licht terug.
    Voor de rest heb ik regelmatig steken in mijn ( wat ik denk) eierstokken en dan vooral links, steekjes onder in mijn buik, steken bij mijn navel, steken in mijn vagina, steekjes in mijn borsten ook vooral links en een " niet lekker" gevoel in mijn maag, lage rugpijn

Dit hele gebeuren voelt zeker niet als een normale ongesteldheid en het begint dan ook in mijn hoofd aardig onrustig te worden.. Zit dit nou allemaal tussen mijn oren of is er iets anders aan de hand
    Ik had vandaag een negatieve zwangerschapstest.
    Natuurlijk heb ik de huisarts al gebeld, maar die zegt afwachten.
    Nou, is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft

Groetjes Demelza

Deel Deze Pagina