Even een vraag voor mijn zusje. Ze heeft maandag een positieve ovulatietest gehad en heeft dinsdag der eisprong gevoelt. Nu had ze gisteren een beetje bloed met afvegen en vandaag was het wat heftiger en had zelfs tampons nodig. Lijkt wel een lichte menstruatie zegt ze. Volgens de boekjes zou ze vandaag ongeveer de innesteling hebben. Ze zit op cycles dag 24 en 5dg na ei. Dit kan eigenlijk niet der menstruatie zijn omdat dat wel erg vroeg is ( gemiddeld zo rond 35). Nu de vraag, kun je veel bloed verliezen met een innesteling of is dit alleen bijv bloed bij afvegen. Ze had z'n goed gevoel deze maand en der hoop is nu een beetje weg
Ik heb een typische innestelingsbloeding gehad volgens de vk. 2 dagen voor mijn nod beetje rose-rood met afvegen. 5 dagen na ei is misschien wat aan de vroege kant. Innestelingsbloeding is meestal echt vlak voor de nod. Een embryo reist namelijk nog een aantal dagen naar de bm, en zweeft daar ook nog dagen rond voor het innestelt. Ik denk dat ze of vroeg ongesteld is, dat kan best een keer. Of ze heeft een heel vroege innesteling. Kan twee kanten op dus.