Gekke droom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaLou, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik had vannacht zo'n gekke droom!

Ik ben nog geen 10 weken zwanger, zo ook in mijn droom..
    Ineens voel ik geschop in mijn buik, zo hard dat je aan de buitenkant ineens een soort van voetjes ziet door mijn buikwand heen.
    Ik ben ineens dus verder dan ik dacht...

Een minuut of 10 later word, geheel pijnloos, mijn dochter geboren, gezond met alles erop en eraan!

Maf he? Maar wel mooi hoor! :)

2. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Ooooh, wat lief! :p Je leest hier wel eens over allerlei nachtmerries, maar zo zie je maar weer, er zijn ook mooie dromen als je zwanger bent!

Ik heb er ook zo één :D Ik heb goeie herinneringen aan een droom van toen ik ongeveer 16 weken zwanger was. Ik was nog steeds heel onzeker over mijn zwangerschap en was eigenlijk gewoon heel bang dat het mis zou gaan.
    Ik droomde dat ik aan het tandenpoetsen was in de badkamer, in mijn eentje. Maar in de spiegel zag ik dat er een leuk meisje van 8 ofzo op een krukje naast me stond, die ook stond te poetsen! Ze leek precies op hoe en ik mijn man ons altijd een dochtertje van ons voorstellen! En toen stopte ze met poetsen, keek me vanuit de spiegel aan en zei: "Gewoon blijven wachten mama , ik kom eraan!" Toen werd ik wakker en ik was zooo blij! :D

Sinds die dag heb ik eindelijk vertrouwen in deze zwangerschap. :oops: En nu bij de 20-weken echo te zien was dat het een meisje wordt, vraag ik me stiekem af of ze er dan net zo uit gaat zien als in de droom :rolleyes:

3. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Een dochter geboren..... het zou maar zo kunnen dat je een dochter krijgt!

Wat ik een mooi en indrukwekkend boek vind is "kinderen komen uit de hemel" van Carol Brown, daarin omschrijft zij dat sommige kinderen zich aankondigen tijdens een zwangerschap in dromen!

Erg mooi.

4. ginger1

ginger1 Lid

7 mrt 2007
    28
    0
    0
    Hoi,

toen ik in verwachting was van mijn zoon, heb ik mijn aller mooiste droom ooit gehad!
    Droomde dat ik in mijn eigen vruchtwater zwom (nee ik ben niet gek, in dromen kan alles!) en hem daar tegenkwam, hij zwaaide en lachte naar mij. Het was zo ontzettend mooi, dat ik hier na al die tijd nog steeds warm van word. Wist dus ook al door deze droom dat het een jongen was.

Groetjes, ginger1

5. augustus

augustus Niet meer actief

Ik droom ook zoveel nu ik zwanger ben....en meestal over baby's

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb in die piriode van me zwangerschap ook een mooie droom gehad alleen liep deze niet zo goed af. ik had me buik open gemaakt en kon zo me meisje zien groeien, echt mooi was dit en zo pijnloos. daarna wilde ik me buik weer dicht doen :( maar dit lukte niet meer had te weinig huid en moest haar eruithalen om me buik dicht te krijgen. nou ik werd zwetend wakker. voor de rest heb ik alleen maar echte nachtmerries gehad en ben ook ineens bang voor horror films. :(

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik droomde vannacht dat ik ongesteld werd... ;-(, dus ik vaochtend vlug naar het toilet, om te bemerken dat het gelukkig maar een droom was... Ik kan niet wachten tot die 12 weken voorbij zijn!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had gister nacht gedroomt dat ik er uit moest om de baby borstvoeding te geven.
    toen ik wakker werd lag ik eerst te luistern tot dat ik bij bezinnen kwam en zo had van mens je kind zit nog in je buik.
    wist ook ff niet wat voor dag het was en of ik nou wel of niet moest werken, moest ff bijkomen van me droom

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb in het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik een jongetje kreeg.. Het was zo'n prachtig kindje!

Ben daarom zo benieuwd wat we krijgen..

10. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Bedankt voor jullie reakties! Ik ben dus niet de enige met van die gekke dromen. Ik vond het idd ook erg mooi hoor, zo´n klein mensje!

Toen ik zwanger was van Mike droomde ik ook.
    Ik wist niet wat het zou worden tot ik hem voelde bewegen, toen voelde ik dat het een jongen zou worden.
    Ik droomde later dat ik op mijn bed zat te spelen met een klein jongetje... tegelijkertijd lag er in de kamer ernaast een meisje op een stapel kleding, dood. Maar helemaal niet eng ofzo, juist heel vredig.
    Alsof de droom me vertelde: zet het idee dat je een meisje krijgt maar opzij want je krijgt een jongen.
    En ik droomde over een 20 weken echo waarop ik heel duidelijk zag dat het een jongen werd. Lachend werd ik toen wakker, zo groot, dat kan toch niet? Totdat ik de week erop daadwerkelijk die echo kreeg en hetzelfde beeld zag als in mijn droom!

Appart allemaal maar wel mooie ervaringen.

En dat boek waarover ik hier een stukje zag........dat zou ik graag eens lezen!

11. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Kan alleen: Kinderen uit de hemel van Carol Bowman vinden, is dat het boek?

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vannacht droomde ik dat ik bij me zelf een echo deed en dat ik zag het word een jongen.
    opeens beviel ik en was het een meisje maar we hadden geen meisjes naam omdat we zo hadden van het word toch een knul , zegt de zuster tegen me vriend hoe gaat het heten, kijkt hij aan de muur daar hing een lint slingers met namen zegt ie Vivian ik gelijk hoe kan je het verzinnen

wat kan een mens raar dromen

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Toen ik een week of 16 zwanger was, droomde ik dat ik in de wachtkamer bij de dierenarts zat. Naast mij zat een man en steeds als ik de andere kant op keek, prikte hij in mijn buik. Als ik dan weer snel zijn kant op keek, deed hij net alsof hij niets had gedaan. Toen ik wakker werd, bleek de baby dus nogal te trappelen!

14. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

:) :) :)

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik droomde ook over mijn 20 weken echo.. en ze zei; Ja hoor het word echt duidelijk een jongetje! En ik heb van iemand een meisjes (?) pakje gehad (vraag me niet waarom) maar ik zei dus in me droom , ahhh wat leuuuk! Nu kan die dat pakje zeker niet aan... en voor mijn gevoel had ik meer kleertjes die meer voor een meisje was en ik wilde alleen maar stoere jongens kleertjes ;) hihihi!
    Dus ben benieuwd of ik een dejavu krijg ;)

-xxx-

16. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb meerdere rare dromen gehad tijdens mijn zwangerschap.
    1 daarvan droomde ik dat ik bevallen was van een drieling, en de baby's stonden alledrie in een mandje in de kast. Mijn man en ik gingen gewoon door met ons leven zonder naar de baby's om te kijken, gewoon naar ons werk enzo. Totdat ik me ineens met een schok realiseerde dat de baby's moesten eten. Was echt een hele vage droom.
    Toen ik een week of 25 zwanger was droomde ik dat ik Alyssa uit mijn buik had gehaald (gewoon via de onderkant zeg maar.. :rolleyes: ) omdat ik haar heel graag wilde zien. Maar op een gegeven moment wilde ik haar weer terugstoppen omdat ze nog verder moest groeien, alleen wist ik niet hoe ik dat moest doen en toen raakte ik in paniek.
    Zwangere vrouwen kunnen echt heel vaaaaag dromen :)

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik droom op het moment erg veel en ook hele vage dingen, maar bij mij gaat het eigenlijk tot nu toe nog maar 1x over de zwangerschap (dat ik 11 januari zou bevallen). De rest van de dromen gaan over mensen die ik al in geen 15 jaar meer heb gezien of dingen die gewoon echt niet kunnen in het dagelijks leven.

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ooh wat een mooie droom zeg ! mischien was ze het stiekum inderdaad al en wil ze je zeggen dat alles goed komt en dat je geen zorgen hoef te maken, echt mooi!

Deel Deze Pagina