Te laat gestopt met pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pepperr, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepperr

Pepperr Lid

8 jun 2017
    31
    10
    8
    Vrouw
    Hey allemaal.
    Ik ben beetje in de war en Google maakt het mij ook niet duidelijk..

Een week na mijn laatste ongesteldheid (en 2 dagen voor eisprong) ben ik gestopt met de pil.

We hebben gewoon gevreeën etc, echter ben ik vandaag denk ik toch ongesteld geworden. Dit wordt ik normaal gesproken ook op donderdag altijd, maar dan stop ik op zondag... en niet op vrijdag zoals nu.

Zou dit dan ontpillen, ongesteldheid of iets kunnen zijn?
    Mijn officiele datum voor ongesteldheid was pas over 2 weken.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Officieel als je stopt met de pil maar je je strip af en start je niet met een nieuwe na je stopweek..
    je bent nu gestopt met je pil nadat je hem ongeveer een week hebt geslikt begrijp ik uit je verhaal, dan heb je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad, want de hormonen in de pil voorkomen dat je een eisprong krijgt. wanneer je je strip af hebt krijg je een onttrekkingsbloeding (een nepongesteldheid) aangezien je nu gestopt bent met je pil slikken is de bloeding die je nu hebt ook een onttrekkingsbloeding. Houdt er echter wel rekening mee dat je officiele menstruatie nu niet persé over 4 weken zou moeten komen, het kan even duren voor je lichaam een goede cyclus oppakt.
    De 'officiele' datum voor je menstruatie over 2 weken komt dus nu te vervallen omdat je nu dus 'ongesteld' bent

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    je kunt volgens mij niet zeggen dat je 2 dagen voor je eisprong met de pil bent gestopt. Je weet nu niet hoe lang jouw eigen cyclus is. Bij de pil heb je elke keer rondom de 4 weken een ontrekkingsbloeding. Nu je gestopt bent wil het niet zeggen dat je een cyclus hebt van 28 dagen . Hou er rekening meer dat het wel een jaar kan duren voordat je een regelmatige eigen cyclus hebt

nizzie86 en manaolana vinden dit leuk.
  4. Pepperr

Pepperr Lid

8 jun 2017
    31
    10
    8
    Vrouw
    Duidelijk. :) Bedankt voor de snelle reacties

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je de pil slikt heb je geen eisprong.. te laat stoppen kan dus niet.

Deel Deze Pagina