Ik heb een flinke tattoo op mijn bovenarm welke ik middels laser laat verwijderen, ik heb er nu 3 behandelingen op zitten en 18 april ga ik voor de 4e keer. Per keer zijn ze ongeveer een uur bezig (gelukkig heb ik een hoge pijngrens waardoor ze in één keer door kunnen gaan Ook zitten we in de 9e ronde om zwanger te worden. Nu vroeg ik me ineens af of laserverwijdering invloed heeft op zwanger worden en of het kwaad kan als je zwanger bent? Heeft iemand ervaring hiermee of enig idee hoe het zit?
oeh das een goeie.. ik ben ook bezig met laserverwijderiing van 2 tattoos.. (overigens ben ik na 10 minuten al weer klaar :s ) geen idee eerlijk gezegd
@janice79 Volgens mij weet niemand het Ik heb al gegoogled, maar ook daar vind ik niets over laserwijdering het het effect op zwanger worden/zijn.... Het lijkt mij dat de inktdeeltjes door je bloed/lymfklieren worden afgevoerd, maar wat het effect is......geen idee
Ik denk dat het niet utigesloten kan worden omdat het over een lazer gaat die huidcellen stukmaakt. Ik zou het hier even met de behandelende lazerarts over hebben (of hoe zoiets ook mag heten) Ik zal het eens op een ander forum vragen waar ze het antwoord waarschijnlijk wel weten.
Ik ben wel benieuwd en de mensen daar zijn van het proberen om zwanger te worden op de hoogte dus ach zo helpen we elkaar toch mooi!