geen pco maar na 2 jaar ineens iets anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo meiden!

ik zal even mijn verhaal doen.
    2 jaar geleden ben ik dmv clomid zwanger geraakt. omdat ze bij mij pco hadden geconstateerd. ik ben bevallen van een prachtige zoon in oktober 2009.
    nu wouden we weer voor een kleintje gaan, dus ben ik weer in het ziekenhuis beland.
    nu ben ik bij een fertiliteits arts. hier ben ik gister geweest.
    en heb alles uitgelegd. zij zei dat ik geen pco heb omdat ik wel een regelmatige cyclus heb alleen geen ei sprong.:(
    vinden jullie dit niet raar dat de gyn het verkeerd heeft gezien?
    ook zaten er 2 cystes waarvan ik best wel ben geschrokken maar zij zei dat dit geen kwaad kon dat het niet mijn zwanger worden in de weg kan staan. wat vinden jullie hier van?

ook heb ik vorige week dinsdag denk ik mijn eerste ei sprong gehad. en voelde misschien zondag op maandag nacht mijn innesteling. ik ben de dinsdag erna naar het zieknhuis geweest en heb een echo gehad. moet je dan al op de echo kunnen zien dat ik zwanger ben? of valt er dan nog helemaal niks te zien en kan de arts niet ien dat ik wel zwanger ben?

ik hoor het graag van jullie

liefs sunlight!

2. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    wat een vreemde ervaring!!

Zo kort op een bevruchting kun je geloof ik nog niets zien op een echo..

Hoe gaan ze nu er voor zorgen dat je wel een eisprong zult hebben?

knuf!

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    sjantalle@ bedankt voor je reactie. ja ik vind het ook heel vreemd allemaal. ja hoe ze er voor gaan zorgen dat weet ik nog niet. ik moet "als" ik ongi word dag 3 12 en 21 van mijn cyclus bloed laten prikken. om te kijken naar mijn hormonen in mijn bloed. daarnaast moet ik op dag 12 een echo laten maken om naar mijn eitjes te kijken of er al 1 rijpt zo niet dan moet ik de dag erna of 2 dagen er na weer heen het is maar net hoe snel groeit het eitje is ie al aardig groot moet ik de dag erna er heen is die niet gegroeid dan zit er een dag tussen. en zo gaan ze mijn cyclus af dus word weer om de dag naar het zieknhuis reizigen maar het is voor een zeer goed doel!
    en dan als ik dat allemaal gehad heb en ze komen er achter dat ik dus niet een ei sprong heb. wat ik zeld dus denk. misschien toevallig afgelopen maand wel. dan zal ik wel clomid krijgen en dan kijken of ik wel een ei sprong krijg. dat denk ik tenminste. zo ging het vorige keer wel bij de gyn.

nou ik ben blij dat je dan nog niets kunt zien op de echo. dna is er nog een kleine kans dat ik een ei sprong heb gehad en dat ik zwanger kan zijn!

knuffel

Deel Deze Pagina