Hallo! Zoals jullie in mijn banner kunnen zien ben ik 3 dagen overtijd... Dit is voor mij niks nieuws.. De laatste keer was ik 5 dagen overtijd en kwam de ongesteldheid alsnog. Inmiddels ga ik nergens meer vanuit. Afwachten. Nu ben ik vorige week naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar de gyn. We zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worden, maar nog geen resultaat. Op dit moment voel ik niks raars. Geen buikpijn, geen pijnlijke borsten, niks. Maar mijn laatste menstruatie was alsof het de laatste was!!!! Jemig, wat een buikpijn en bloedverlies. Nog nooit gehad, zo erg! Ik ga niet testen, maar wacht nog ff af. Aangezien ik al eens eerder 5 dagen overtijd ben geweest. Het stomme is ook nog dat ik het wat rust heb gegeven. We weten wanneer mijn eisprong is, maar laten de natuur zijn gang maar gaan. We zijn er wel mee bezig, maar niet meer "dwangmatig". Zou dat het zijn? Loslaten en het gebeurt vanzelf? Eindelijk nu de stap gezet naar de gyn om onderzoeken te doen en het zal nu toch niet waar zijn dat ik ....... En nu ga ik het spannend vinden!!!!!! Liefs
hey jeetje wat een onzekere tijd ga je in en hebt je al. 2 jaar bezig is best lang. knap datjullie de stap hebben gezet naar gyn ik hoop dat zij je beter nieuws kunnen geven. ik denk niet dat je iets fout doet. natuur zijn werk laten doen moeten we tenslotte allemaal en zwanger worden word je niet in je hoofd maar tussen je benen werd hier gezegd en ben het helemaal met ze eens. veel suc6 naar de spannende tijd van de gyn xluna25
Hoi luna25, De stap naar de gyn heeft ook ff geduurd. Ik moest me eerst maar bezig gaan houden met temperaturen. Dat heb ik even volgehouden, maar er was gewoon een duidelijke stijging te zien elke maand dus zo te zien was er met de eisprong niet veel mis. Ik denk zelf dat toch onze timing misschien niet zo goed is elke maand. Tja, je weet het niet!!!! Maar meer duidelijkheid zal wel welkom zijn. Wat het ook is! Heb ook wel maanden gehad dat ik heel erg op mijn lichaam ging letten. Verandert er wat, voel ik iets??? Maar daar ben ik mee gestopt. Das op zich natuurlijk wel knap.. Toch is de wens natuurlijk heel groot en ga je in de overtijdfase natuurlijk wel een beetje letten op je lichaam. Maar goed, wat ik al zei, ben al eerder 5 dagen overtijd geweest en toen ook niks. De test moet nog maar ff wachten. Ik zie dat jullie een mk hebben gehad. Wat vreselijk! Hopelijk komt er voor jullie ook een mooie tijd aan wat helemaal vlekkeloos zal verlopen! Bedankt voor je reactie! Liefs