ik heb sinds vannacht lage rugpijn die afentoe erger wordt dmv flinke steken. net of er iemand een mes in mijn rug probeert te zetten. die steken verdwijnen gelukkig na een klein tijdje en met een flinke zucht. maar de constante rugpijn blijft. heel naar en vervelend. hebhet een beetje onder controle als ik blijf lopen,maar zodra ik ga zitten en /of liggen komt het weer terug. ik neem eigenlijk aan dat het geen weeeen zijn,want de steken worden niet erger. wie herkent dit? alvast bedankt groetjes diana
klinkt als je bekken.ik heb het nl. ook. als ik door de stad loop dan is het net alsof je onderrug doormidden breekt. een mes erin en je verhaaltje is inderdaad compleet. voordat ik zwanger was had ik last van gekantelde bekken zowel voor als achter pijn. fysio is een hele goede optie maar een bekkenband, te koop bij de prenatal is bij mij DE oplossing. Deze gaat s'morgens als eerste om nog eerder dan mijn lensen in. en dan s"avonds voordat ik in bed stap gaat hij pas af. Misschien helpt die band ook bij jouw. Groetjes Nance158
Hoi, Ik heb precies hetzelfde gehad alleen bij mij waren het toch echt rugweeen. Je voelt dan gewoon de hartslag in je rug kloppen en idd net of iemand er met een mes in zit te porren. BI heb ik ook al vanaf week 17 ,maar dat is toch echt wel een ander gevoel hoor bij mij althans. Ik heb ook een bekkenband, maar die werkt bij mij niet. Probeer eens als je dat hebt een warme kruik in je rug te leggen kijken of het minder wordt. Trekt het ook vanuit je buik door?
hoi diaantje, nee het trekt niet in mijn buik door, niet qua pijn tenminste. wel krijg ik een harde buik als ik die steken voel. ik heb mijn vk inmiddels gebeld en die zei dat ik wel kon wachten tot donderdag ,dan heb ik een afspraak. want zolang mijn vliezen niet breken is er niets aan de hand,zei ze. ik voel me er niet echt gerust onder. aan 1 kant is het te vroeg als mijn vliezen nu zouden breken, maar aan de andere kant,dan komt ze tenminste en weet ik meer. als de pijn te erg werd dan mocht ik een paracetamol pakken van haar. maar dat doe ik liever niet. ik denk dat ik jou advies maar ga opvolgen en een kruik tegen mijn onderrug ga plaatsen. hoop dat het dan wat afzwakt. in ieder geval bedankt voor je advies meis. groetjes diana
Een paracetamol kan echt geen kwaad hoor. Je mag er 6 hebben op een dag als zwangere. Mocht het nou echt de spuigaten uitkomen, mag je er dus best 1 of 2 innemen. Ik neem bv voor het slapen 2 paracetamol in, want anders kom ik echt niet in slaap. Doe t lekker rustig aan en zodra je er last van hebt lekker gaan liggen met een kruik en laat je maar lekker verwennen haha. Sterkte meis.. kus