nu weet ik het niet meer....zucht....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lidwien, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    hi meiden,

    hier even een vraagje, is misschien een beetje dom, maar ik wil het toch even weten...
    ik heb een vriendin en zij en haar man zijn ook aan het proberen om zwanger te raken, net als ik en mijn man. En nu hadden we het erover, over je cyclus e.d. En ik vertelde toen dat ik afgelopen vrijdag (11 nov.) mijn eisprong had, en dat mijn man en ik dinsdag (8 nov.) en donderdag (10 nov.) geklust hadden, ik dacht toch echt dat dit goed was, maar zij zei dat dat niet echt in mijn vruchtbare periode was....en nu weet ik het dus niet meer :oops: Zou iemand mij hier duidelijkheid over kunnen/willen geven? Alvast bedankt!!!
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Volgens mij klopt het niet helemaal wat je vriendin je vertelde, naar mijn idee is het juist binnen je vruchtbare periode. Ze zeggen dat je twee dagen voor je eisprong vruchtbaar bent en dat je een dag voor je eisprong het meest vruchtbaar bent.
     
  3. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    o, meid, wat ben ik blij dat je dat zegt, ik dacht al dat ik gek aan het worden was... :oops:
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja dat dacht ik ook juist de 2 dagen ervoor zijn je meest vruchtbare dagen dus niet getreurd hoor
    laat je nie gek maken :)
    prima dagen om te klussen hahahaha

    succes debbie
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Volgens mij heb je goed geklust hor! Liefs Jenny
     
  6. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    volgens mij heb je het ook prima gedaan
     

Deel Deze Pagina