Ha meiden, Ik heb weer eens een nieuw kwaaltje, tenminste een terugkerend iets waarvan ik denk dat het aan mijn cyclus gelinkt is. Ik heb vanaf rond de eisprong nu al voor de tweede maande verschrikkelijke rugpijn. Het zit ter hoogte van mijn nieren en voelt als verschrikkelijke spierpijn, waarbij het erg zeer doet als je vanuit bukken omhoog komt. Is dit iets wat bij iemand bekend voorkomt? Mijn hubbie verklaard me namelijk voor gek dat het met mijn cyclus te maken heeft en dat ik gewoon naar de dokter moet. Vorige cyclus had ik dit dus ook ongeveer 2 weken lang en toen ik ongi werd was het opslag over tot en met de eisprong dus... Ik ben wel eens echt door mijn rug gegaan en dat voelt toch wel anders, zat ook veel lager. Kan het een hormonending zijn?
Ik heb dat ook! ongeveer een week voor de eisprong tot een week erna... ik dacht eerst dat iets met me nieren was en heb laten testen maar bleek niets te hebben! Aande dokterassistente gevraagd of het te maken kon hebben met ontpillen of cyclus maar daar had ze het standaard antwoord op± niet te zeggen, is bij iedereen anders!