Ff een vraag...ik kom er zelf niet uit. Sinds gisterochtend heb ik helderrood bloedverlies met regelmatig wat slijmdraden. 's Avonds vlak voor het eten had ik met afvegen een groot 'stolsel', verloren door moeilijke ontlasting. Het was geen slijmprop, maar zag en voelde steviger van ongeveer 2,5 cm lang maar niet zo breed. Sindsdien heb ik blijvend bloedverlies en nu zelfs maar een tampon ingedaan. Tevens heb ik een onrustig gevoel in mijn onderbuik als ik rustig zit of lig. Was dit een vruchtje dat is afgestoten en dat ik nu al weer ongesteld ben? Of kan het zo zijn dat er nog wel wat zit en dat die stolsel wat anders was? Wie herkent dit, want ik wordt hier een beetje onzeker van. Gister was ik 3dpo. Moet ik een test gaan doen? Maar ja aan de andere kant, kan ik pas testen over 11 dagen! Help, ik weet het niet meer!!!
gezien je 3dpo zou ik zeggen innesteling? volgens mij kan je nog niet testen want dat is veel te vroeg. En je bent vrij regelmatig maar heb wel een korte cyclus. Weet je zeker dat je een eisprong heb gehad?
Hoi Jazz, bedankt voor je reactie! Ik ben er vrij zeker van mijn eisprong te hebben gehad. De dagen ervoor cervixslijm en na de eisprong niet meer. Ook de bijbehorende steekjes gevoeld, die ik elke cyclus voel. Zou het dan een innesteling zijn? Gaat daar veel bloedverlies en slijmproppen bij gepaard?
Hoii!! Ik heb zo'n slijmprop verloren na mijn menstruatie. Voordat ik hem verloor had ik plots - behoorlijk - bloedverlies. Zodra ik de prop verloor was mijn menstruatie over. Ik had daar voor al 3,5 dag gevloeid.. Wellicht toch n soort van zwangerschap gehad die nu is afgebroken!? Cervixslijm kan ook opteden bij zwangerschap heb ik altijd begrepen. Afwachten meis! Sorry.. niets aan te doen.