Voordelen bikini weer...positief klusgedrag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hamsteren, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ha dit weer is echt goed, hele dag in bikini paraderen voor mannetje lief :D:D:D
    Ha geen gebrek aan geklus hier, hoe gaat het bij jullie dames :(:p
    Sorry, moest tt ff kwijt, maar geef de zon de schuld!!!!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    :D Dacht al even dat het aan mij lag .
    De zon heeft idd de schuld + de mindere kleren . iemand of iets moet de schuld hebben he.

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    hahaha herkenbaar kan ook niet meer veilig door huis paraderen meneer maakt ook goed gebruik van de situatie en zegt: jaaa maar het is voor een goed doel he :D

4. Ik was juist blij dat mijn bikini geen négatief effect had op de slaapkameractiviteiten :p

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Draag geen bikini, maar manlief vind het helemaal niet erg dat de hempjes en laag uitgesneden tshirtjes weer uit de kast komen, haha! Ben swinters nogal een koukleum en loop dan letterlijk met hemd, koltrui en dikke fleecetrui door het huis, niet bepaald lustopwekkend, hahaha! Ook het feit dat je de afgelopen dagen geen pyama meer aan hoeft in bed, bevorderd het klusgedrag natuurlijk ook! LOL

6. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik ga die bikini ook maar boven halen :)

hopen op succes want heb er voor dees maand geen goed oog in :(

7. Hamsteren

Geweldig... haha, ik ben ook ene kou kleum, maar nee, de pyama gaat echt uit in bed! Soms als het heel koud is blijven wel me sokken aan:):D
    Maar nu is het weer &$^&*^& weer.... en er moet wel geklust worden, dus ik gaat maar een regenjas kopen met ehmm niks er onder of zo???? Hahahhaha:D
    *doet een zonnedans*

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ehm.......... bikiniweer? Vind het al een paar dagen best frisjes. Ik zit hier met een dik ochtendjas om, dikke sokken van mn vent en een heet kop koffie en vind het alsnog koud. :p

9. Hamsteren

Yup er moet nodig sexy koud weer kleding komen, hahahah:D

Deel Deze Pagina