Dag dames, Na een kijkoperatie blijkt dat mijn linker eierstok verkleefd is en alleen mijn rechterkant nog werkt. Nu gaan we in januari beginnen met IUI en ik was benieuwd of er hier vrouwen zijn die met 1 werkende eierstok toch zwanger zijn geworden! Ben 1 x zwanger geweest maar toen zat de verkleving er waarschijnlijk nog niet. Liefs Mar
heb nog geen ervaring, maar mijn rechtereierstok doet het ook niet meer helemaal, dus ik ben nog wachtend......... Wel is een vriendin van mij nu 18 weken zwanger, met 1 eierstok ..zij is gewoon geboren met 1 eierstok...geef de hoop niet op en heel veel suc6!!!
Hoi Karin, Bedankt voor je berichtje! Dat klinkt goed! we hebben een kans Hopen dat wij ook snel mogen zeggen dat we zwanger zijn geraakt met 1 goed werkende eierstok! @liitleone en zwanger? Liefs
hier ook 1 eierstok!! Rechtereierstok is weggehaald operatief in 2003 omdat ik daar een 'wondergezwel"in had. Ik was vrij snel zwanger van onze zoon namelijk de 2e ronde! Ik word ook netjes iedere maand op tijd ongesteld. Dus hier was het geen probleem, hopelijk is ons ook nog een 2e wondertje gegund!! Maar blijf er ook altijd wel onzeker over hoor. Ik ging er ook echt van uit toen we zwanger wilde worden van de 1e dat het heel lang ging duren. we waren erg overdonderd dat het vrijwel meteen raak was.. succes meiden!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/292988-rechter-eierstok-functioneert-niet.html hey Mar, we blijven gewoon lekker hopen ..hierboven de link van mijn topic wat ik toen gestart was....had zoveel vragen en heb enorm veel vragen beantwoord gezien van de meiden van ZP misschien dat je er antwoorden uit kan halen...je mag me altijd pb-en als je vragen of iets hebt..misschien kan ik ze niet beantwoorden maar kan je wel steunen in deze "strijd"" !! liefs,
Hoi Rensje! Nog een x goed nieuws, daar houden we van Hopen voor jullie dat het de 2e x ook lukt. Hey Karin, Dat doen we zeker haha! Super, dank je wel ik ga het even bekijken en lief dat ik je mag pben, andersom ook hoor! We keep in touch Liefs Mar
Bedankt allemaal voor de reacties! Karin ik heb ook bij jou gekeken en ben idd wat wijzer geworden! Thx hiervoor