Hoi allemaal, Ik vraag me af hoe anderen dat doen.. Plannen jullie seks? Of kijken jullie gewoon wanneer jullie zin hebben? Wij zijn sinds (heel) kort bezig voor een eerste kindje, en heb me echt voorgenomen om het alleen te doen als we gewoon zin hebben, maar kan me ook voorstellen dat je automatisch wel gaat kijken wanneer je vruchtbaar bent en dat dat dan toch in je achterhoofd blijft hangen. Zeker als je al langer bezig bent! Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb met mijn vriend afgesproken om de dag seks te hebben! Dit vind hij oke, als ik merk dat hij het gevoel heeft dat het alleen om een kindje gaat verleid ik hem gewoon meer
Ik zei niks maar had rondom mijn eisprong gewoon vaker zin. Soms ook niet zo hoor maar dat hoefde manlief dan niet te weten .
hier werd het soms wel gepland haha maar ja we waren dan ook al wel een tijdje bezig en dan ga je dingen "proberen"haha
Ja hier wel gepland... We wouden gewoon heeel graag een kindje en geen kans onbenut laten zeg maar Daarbij als ik mn ei zou hebben en niet zo klussen zou ik ongewild heel gestressed worden en me daar nog dagen rot om voelen en malen enzo..(soms spoor ik niet helemaal volgwns mij haha)
Wij klussen zowieso erg frequent maar rond de eisprong (als ik die heb) verleid ik vriend wel als het niet vanzelf gebeurd. Mijn vriend wil bewust niet weten wanneer ik de eisprong ongeveer heb en we doen het ook niet om de dag ofzo. Soms 5 dagen achter elkaar wel en dan opeens 2 dagen niet.
Ik zorg wel dat rond de eisprong we nooit een dagje teveel overslaan, wat anders wel eens kan gebeuren als het er niet van komt ofzo. Maar mijn vriend probeer ik daar niet mee lastig te vallen, ondanks dat meestal niet lukt. Hij heeft altijd zin, dus dat is makkelijk
Wij klussen in de vruchtbare week om de dag...weten dan ook allebei dat het om d dag "moet". Dus ja eigenlijk is dat gewoon plannen. Ik zou geen kans onbenut wille laten... Stel je klust niet bewust en na een halfjaar kom je erachter dat het steeds niet rond eisprong was, dan zou dat natuurlijk wel erg zuur zijn.
In het begin was het nog zoveel mogelijk spontaan, maar na tijdje ga je toch plannen, vooral in de vruchtbare periode iedere dag of om de dag. Ik denk eerlijk gezegd dat dat een beetje automatisch gaat als je zoveel mogelijk kans wil hebben.
Al ruim 7 jaar geen spontane sex meer. Pff. Hier bepaald mijn plasje of we er tegenaan gaan of niet. Ik gebruik al sinds tijden ovulatiestesten. Bij een is er die dag en twee dagen erna sex. En anders niet. Overigens weiger ik om het woord 'klussen' te gebruiken. Tenzij het eindelijk raak gaat zijn. Dan moet er nodig geklust worden aan de nieuwe babykamer.
Hier wel gepland van mijn kant, anders komt er totaal geen meer, en daar word ik niet zwanger van. Het obstakel is onze nummer 1 die enkel wil dutten met een handje om vast te houden en zo iemand letterlijk in het bed naast hem vasthoudt. Grote Meneer probeert om regelmatig terug het ouderlijke bed in te sluipen maar soms wordt Kleine Meneer wakker, en soms is hijzelf al ingeslapen.
Haha, ze bedoelt dat haar zoontje alleen maar slaapt als papa z'n handje vasthoud. En als papa terug naar z'n bed wil, wordt de kleine wakker. Of paps is al ingedut tijdens het handje vasthouden van z'n zoontje.... Herken dit. Had het ook vroeger maar heb eens de kans benut toen m'n man op reis was om hun in hun eigen de vanzelf te laten slapenM. Over het klussen. Helaas niet vaak. M'n man werkt zo hard en tot laat. Hij is vaak moe.
hier word er ook gepland rondom de eisprong maar eigenlijk gaat dat ook heel spontaan. als we geen zin hebben voelen we ons ook niet persé verplicht om het te doen. We willen er ook geen obsessie van maken. hebben ervan geleerd dat dat alleen maar averechts werkt.