dag lieve meiden. Zoals jullie onderin kunnen zien, ben ik op 24 februari bevallen van ons prachtige dochtertje Lieke* . Helaas is ons kindje overleden in de buik. We zijn inmiddels 3 maanden verder, en we mogen weer zwanger worden. Ik heb gelijk na de bevalling een regelmatige cyclus van 28 dagen. (raar net alsof er nooit wat aan de hand is geweest ) Ik mag volgens mijn banner over 3 dagen testen. Ik was vorig jaar zo dol blij dat we een positieve test hadden, omdat we anderhalf jaar waren bezig geweest. Ik scheen een infectie in mijn baarmoederwand te hebben, door het plaatsen van het spiraaltje. Nu alles gewoon goed is ( uitstrijkje tijdens de bevalling = gemaakt) Gaan we ons afvragen hoe lang het nu duurt. Ons verlangen naar nog een kindje is dankzij Lieke zo warm aangewakkerd, wij hebben zoveel liefde die we haar wouden geven, en nu niet kunnen geven alleen in onze gedachten. Ik ben doodnerveus om een test te doen, omdat ik bang ben, dat het weer negatief is, en dat ik bang ben dat ik er te negatief over ga denken van "het lukt toch niet". Omdat we zoveel ellende hebben gehad de afgelopen maanden en nog steeds. Dus mijn gedachten zijn dan gelijk negatief. wat moet ik nou!?? Liefs Carien
Wat een heftig verhaal. Heb kippevel over mijn hele lijf. Ik durf je niets aan te raden omdat ik niet weet hoe je je voelt, maar kan me voorstellen dat je het doodeng vind. Doe wat je hart je ingeeft en bid om kracht. Heel veel sterkte met dit grote verlies
Jeetje, wat een heftig verhaal! Hier ook kippenvel! Ik heb tijdens mijn zwangerschap als ik mijn zoontje voelde koppeltjeduikelen ook regelmatig gedacht: Hoe kan dat nou dat die navelstreng niet in de knoop raakt? Maar dat kan dus blijkbaar wel... Wat een verdriet moet dat hebben gedaan (en nog)! Ik kan je angst om te testen heel goed begrijpen! Ook ik heb mezelf de afgelopen weken wel 4 keer teleurgesteld, omdat ik het testen dus niet kon laten, en overtijd dacht te zijn. Misschien toch even wachten tot je op z'n minst overtijd bent. (Ongesteld worden was bij mij een minder grote teleurstelling dan een negatieve test, op de een of andere manier...) Je moet uiteindelijk toch doen wat voor jou goed voelt. Is het zo, dan is het zo, en zo niet, dan doe je daar ook niks aan... Wel of niet een test doen verandert natuurlijk niks aan de feiten. (Al weet ik uit eigen ervaring dat dat bij een sterke kinderwens heel moeilijk zo nuchter te bekijken is!) Heel erg veel sterkte, en een dikke knuffel!
Bizar verhaal!!! Kan me het verdriet niet eens voorstellen...... Jeetje..... Ik heb wel ervaren dat ik liever weet waar ik aan toe ben, maar doe gewoon wat goed voelt.... Sterkte ermee!!!!!
Pff, wat heftig. Heel veel sterkte voor jullie! Ik kan je ook niet aanraden wat je moet doen, maar zelf zou ik wel graag willen weten waar ik aan toe was.. Denk dat ik niet eens had kunnen wachten tot mijn NOD dag en vandaag de 2v5 had gedaan. Maargoed, je moet van je gevoel uitgaan en doen waar je je zelf goed bij voeld. Succes!